Hvilken DAD sang ?
Fra : nn

Dato : 15-11-02 09:44

Er det hvor du synger "Won´t cut my hair"
hvilket album ? hvad hedder sangen?

Fra : Flemming Holm Jensen

Dato : 15-11-02 10:02

nn wrote:

> Er det hvor du synger "Won´t cut my hair"
> hvilket album ? hvad hedder sangen?

Sangen hedder "I won't cut my hair", og den findes på albummet "D.A.D
draws a circle" fra 1987

Derudover findes der en ny optagelse på den amerikanske version af
"Risking it all" fra 1991.

Se i øvrigt: http://d-a-d.dk

Venligst
Flemming
Aalborg

Fra : Janus Høi

Dato : 15-11-02 14:50

"Flemming Holm Jensen" <fhj@hum.auc.dk> skrev i en meddelelse

> Sangen hedder "I won't cut my hair", og den findes på albummet "D.A.D
> draws a circle" fra 1987

Eller som de selv kalder den...

"ich will nicht mein hahren schnitzlen"

--
Janus Høi
Hysterisk Cindy-fanside:

Fra : Martin Helbo

Dato : 15-11-02 16:12

Lille rettelse

--
/Martin Helbo
www.thedude.dk

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 15-11-02 16:41

"Martin Helbo" <helbo@webhiker.dk> wrote in message
> "Janus Høi" <hoi***@jagi.com> skrev i en meddelelse
>
> Lille rettelse

Nej, Janus' version var korrekt nok, tror jeg nok. Det er hvad DAD kalder
nummeret :) - vistnok på Psycopatico-live pladen eller hvad den nu hed.

/Nikolaj

Fra : Martin Helbo

Dato : 15-11-02 19:20

"Nikolaj Borg" <nikol@jSbPoArMg.dk> skrev i en meddelelse

> "Martin Helbo" <helbo@webhiker.dk> wrote in message

> Nej, Janus' version var korrekt nok, tror jeg nok. Det er hvad DAD kalder
> nummeret :) - vistnok på Psycopatico-live pladen eller hvad den nu hed.

Det er vist egentlig rigtigt at han siger det på den måde på psychopatico,
men svjh siger han abschnitzen til koncerten i forum som P3 sendte.

--
/Martin Helbo
www.thedude.dk

Fra : Robert Eriksen

Dato : 16-11-02 00:59

Flemming Holm Jensen wrote:

> Sangen hedder "I won't cut my hair", og den findes på albummet "D.A.D
> draws a circle" fra 1987
>
> Derudover findes der en ny optagelse på den amerikanske version af
> "Risking it all" fra 1991.

Og iøvrigt også på D.A.D Special fra 1989

/Robert

Fra : Michael Bach

Dato : 16-11-02 13:51

Og findes iøvrigt også på. Good Clean Family Entertainment You Can Trust -
opsamlingspladen og videoen i en live-version