Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Nydesignet og opdateret side
Fra : Bjarne G. Dam

Dato : 15-11-02 00:13

Hej Alle

Min side er blevet nydesignet og opdateret med en del nye billeder.
Tag et kig.
http://home1.stofanet.dk/nepos-photo/

MVH
Bjarne

Fra : ole thofte

Dato : 15-11-02 02:18

"Bjarne G. Dam" > Min side er blevet nydesignet og opdateret med en del nye
billeder.
> Tag et kig.
> http://home1.stofanet.dk/nepos-photo/

Tak for det! Interessant og inspirerende - samt velfungerende side.
vh ole thofte

Fra : max

Dato : 15-11-02 12:30

> Hej Alle
>
> Min side er blevet nydesignet og opdateret med en del nye billeder.
> [...]

Det er flot, loader hurtigt, goe billeder...
Reklamerne - tjae.. mvh max

Fra : Pico

Dato : 15-11-02 21:08

Bjarne G. Dam wrote:
> Hej Alle

Det var en virkelig fornøjelse at besøge din side. Vældig flot og gennemtænkt
arbejde.
En virkelig god ting er den måde du har lavet det på så man kan lukke de
"store" billeder bare ved et klik. Det hele arbejer også dejligt hurtigt.
Billederne taler for sig selv så der er ikke meget at sige.

Den eneste malurt jeg kan komme på er en linie/knap i bunden af siderne
med tekst så man kunne komme videre uden at skulle rulle op igen.

Pico

Fra : John

Dato : 16-11-02 09:05

"Bjarne G. Dam" <bjarne.dam@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Alle
>
> Min side er blevet nydesignet og opdateret med en del nye billeder.
> Tag et kig.
> http://home1.stofanet.dk/nepos-photo/

Helt klart én af de bedste sider jeg har set længe.....
--
MVH
John K Hansen