D-A-D på "hemmelig" december tour.
Fra : Mikael Eriksen

Dato : 14-11-02 22:52

Under dæknavnet Soulbenders tager D-A-D på miniturne i december:

6/12: Horsens
11/12: Slagelse
12/12: Esbjerg

Se mere på www.soulbenders.dk

Jeg har sikret mig billetter til Slagelse Musikhus, men er der nogen, som
ved, hvilke sange, de disker op med under dette alias?

/mikael - home alone!

Fra : Ingrid

Dato : 15-11-02 10:02

"Mikael Eriksen" <mier@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> Under dæknavnet Soulbenders tager D-A-D på miniturne i december:

Ja de tør jo ikke at spille under deres eget navn længere efter deres fine
WigWam arrangement
Ingrid
http://www.tv2fan.dk - mere tv-2 om lidt ...

Fra : dj

Dato : 15-11-02 13:15

er det ikke fordi de er gået konkurs......det har jeg da hørt en fugl synge
om

/dj

Fra : Martin Helbo

Dato : 15-11-02 16:11

"dj" <kjeldsen66@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> er det ikke fordi de er gået konkurs......det har jeg da hørt en fugl
synge
> om

Nej, det er deres managementbureau Rock On der er gået konkurs.

--
/Martin Helbo
www.thedude.dk

Fra : zcully

Dato : 15-11-02 19:09

> [...]
>
> Jeg har sikret mig billetter til Slagelse Musikhus, men er der nogen, som
> ved, hvilke sange, de disker op med under dette alias?

Hmm de spiller faktisk iaften på Skjoldhøj kollegiet i Århus under eget navn
for sikkert kun omkring en 150-200 mennesker.

/Zcully

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 16-11-02 01:48

On Fri, 15 Nov 2002 19:08:50 +0100, "zcully" <zcully@hotmail.com>
wrote:

>"Mikael Eriksen" <mier@mail1.stofanet.dk> wrote in message

>Hmm de spiller faktisk iaften på Skjoldhøj kollegiet i Århus under eget navn
>for sikkert kun omkring en 150-200 mennesker.
>
>/Zcully

Jep det var deres jubilæum. De har haft mange fede navne igennem
tiderne

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Troels

Dato : 17-11-02 16:02

> Jeg har sikret mig billetter til Slagelse Musikhus, men er der nogen, som
> ved, hvilke sange, de disker op med under dette alias?

I Politiken stod der noget om at de den 15/12 skulle spille i London som
d-a-d sammen med Tim C, men at numrene højest sandsynligt vil være de samme
(men husk nu md'en alligevel )

/Troels