SoupX dræber Soup9?
Fra : Martin Petersen

Dato : 14-11-02 23:04

Kan det passe at min "gamle" MacSoup ikke duer mere efter at jeg har
installeret MacSoup til OSX?
Der kommer en fejlmelding om at indstillingsfilen ikke duer, fordi der er
installeret en nyere version af programmet.
v.h
Martin

Fra : Nicolai Brandt

Dato : 14-11-02 23:20

Martin Petersen <martinmarius@petersen.mail.dk> wrote:

> [...]
> Der kommer en fejlmelding om at indstillingsfilen ikke duer, fordi der er
> installeret en nyere version af programmet.

Det er vist ganske rigtigt. Fik du ikke en advarsel da du åbnede SoupX
første gang?

--
Mvh Nicolai Brandt
http://www.robra.dk

Fra : Martin Petersen

Dato : 14-11-02 23:36

d. 14/11/02 23:20 skrev Nicolai Brandt på nicolai@robra.dk i artiklen
1flnvg4.ygzwyng33is7N%nicolai@robra.dk:

> Det er vist ganske rigtigt. Fik du ikke en advarsel da du åbnede SoupX
> første gang?

Du si'r noget ...
Men jeg læste den åbenbart ikke særlig grundigt.
Hm, en af de sjove ting man oplever, og som man må tage stilling når man
befinder sig i grænselandet mellem 9 og X.
Og lige det med MacSoup er selvfølgelig noget der rykker mod X ...

Martin

Fra : Michael Tysk-Anderse~

Dato : 15-11-02 00:43

> [...]

> befinder sig i grænselandet mellem 9 og X.
> Og lige det med MacSoup er selvfølgelig noget der rykker mod X ...

Du kan hente er version af MacSOUP der matcher X udagven.
--
Michael Tysk-Andersen
iChat://mta@mac.com