Osteklokke - hvordan og hvor ?
Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 14-11-02 21:32

Hej er vild med en god stærk ost, men sådan en fætter stinker simpelthen
så meget.

Nu har jeg besluttet at jeg vil have en osteklokke, som kan stå i
køleskabet (ja jeg ved at osten skal opbevares ved svale temperatur, men
det har jeg ikke).

Den skal slutte tæt, så det ikke lugter

Den skal kunne gå i opvaskemaskinen

Den skal være til at betale

Ideer ?

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 14-11-02 22:05

jesper@gylling.net ([2900] Jesper Haaber Gylling) writes:

> [...]
>
> Nu har jeg besluttet at jeg vil have en osteklokke, som kan stå i
> køleskabet (ja jeg ved at osten skal opbevares ved svale temperatur, men

Er det ikke bare at bruge en frysebox? Altså en af dem i god kvalitet
med et tætsluttende låg.

Mvh Trine

http://www.usenet.dk
http://www.triane.dk, juletræer, dekorationsmateriale og julebutik

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 14-11-02 22:24

Trine Kornum Christiansen <news@trinekc.dk> wrote:

> Er det ikke bare at bruge en frysebox? Altså en af dem i god kvalitet
> med et tætsluttende låg.

Det var da en glimrende ide - det havde jeg slet ikke tænkt på.

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/