Engelsk-dansk ordbog
Fra : Rasmus Storm

Dato : 14-11-02 17:52

Nogen der ligger inde med ovenstående og som vil maile den?? Linket fra
macvaerk.dk er dødt og jeg sidder lige og kæmper med noget Biokemi

Tak!

Rasmus

Fra : Per Rønne

Dato : 14-11-02 18:07

Rasmus Storm <rasmus@mac.com> wrote:

> Nogen der ligger inde med ovenstående og som vil maile den?? Linket fra
> macvaerk.dk er dødt og jeg sidder lige og kæmper med noget Biokemi

Send mig en e-mail - du risikerer jo pludselig at få en bunke
eksemplarer ...
--
Cand.scient. Per Erik Rønne
Frederikssundsvej 308B, 3. tv.

Fra : Rasmus Storm

Dato : 17-11-02 10:32

Ingen der kan hjælpe ?? Har haft den før og den var rigtig god, så
det er lidt træls. Men jeg må vel håbe at linket engang kommer til at
virke igen:-/

Fra : Niels Erik Karred La~

Dato : 17-11-02 11:16

On 17/11/02 10:32, in article 1flsfv8.154pdvijeonjsN%rasmus@mac.com, "Rasmus
Storm" <rasmus@mac.com> wrote:

> Ingen der kan hjælpe ?? Har haft den før og den var rigtig god, så
> det er lidt træls. Men jeg må vel håbe at linket engang kommer til at
> virke igen:-/
>
> Rasmus

Hejsa
Jeg bruger gyldendals pc-version gennem det gamle softwindows hvilket kører
fint

MVH Niels

Fra : Per Rønne

Dato : 17-11-02 16:59

Rasmus Storm <rasmus@mac.com> wrote:

> Ingen der kan hjælpe ?? Har haft den før og den var rigtig god, så
> det er lidt træls. Men jeg må vel håbe at linket engang kommer til at
> virke igen:-/

Jeg har fået returneret en e-mail fra dig ...

Fra : Rasmus Storm

Dato : 18-11-02 09:15

Hej Per

Samme herfra. Har sendt en 4-5 stykker, men de kommer retur! Har checket
omkring modtagelse af emails på .Mac og de må max være 3MB. Hvis du
stadig gider kan du droppe den i min "public folder" på iDisk. Ellers
mange tak for hjælpen indtil nu

Rasmus

Fra : Per Rønne

Dato : 18-11-02 14:16

> [...]

> omkring modtagelse af emails på .Mac og de må max være 3MB. Hvis du
> stadig gider kan du droppe den i min "public folder" på iDisk. Ellers

Og hvordan gør jeg så det? Jeg forsøgte faktisk at gå ind på:

http://idisk.mac.com/rasmus

men der skulle passwd til ;-(.

Jeg bruger ikke selv iDisk.

Fra : Michael Holm

Dato : 18-11-02 15:03

Per Rønne <per.ronne@invalid.dk> wrote:

> Og hvordan gør jeg så det? Jeg forsøgte faktisk at gå ind på:
>
> http://idisk.mac.com/rasmus
>
> men der skulle passwd til ;-(.
>
> Jeg bruger ikke selv iDisk.

via iDisk Utility (version 1.0.1 er lige kommet
http://versiontracker.com/moreinfo.fcgi?id=15615&db=mac ) kan du åbne
hans public mappe.
Men du kan ikke ligge noget i den før Rasmus selv har brugt ovennævnte
program til at give andre skrive rettigheder til hans Public mappe (lige
nu har man kun læse rettighed
--
Michael
http://ki-aikido.homepage.dk

Fra : Rasmus Storm

Dato : 18-11-02 15:58

Er allerede gjort Men gå nu ikke for meget besvær igennem for min
skyld - jeg må klare med den røde 87 udgave af gyldendals som mor sender
sin studerende søn. Man bliver aldrig for gammel til hjælp fra mor*G*

Rasmus

Fra : Storm

Dato : 18-11-02 16:36

> [...]

> skyld - jeg må klare med den røde 87 udgave af gyldendals som mor sender
> sin studerende søn. Man bliver aldrig for gammel til hjælp fra mor*G*

Som altså ikke er mig, vil jeg lige tilføje.

(Vi er ikke i familie, selv om jeg har en nevø af samme navn

--
Venlig hilsen
Nina Storm

Fra : Rasmus Storm

Dato : 18-11-02 17:44

Mor Lisa ville nok ikke bryde sig om hvis du tog hendes plads

Hvor skægt. Jeg troede jeg var den eneste Rasmus Storm i DK*G*

Rasmus

Fra : Martin Ammentorp

Dato : 19-11-02 15:20

Der har da været:

Rasmus Pedersen Storm
f. 10/1-1693 Kbh
d. 14/4-1766 i Mørke

:)

venlig hilsen

Martin
Rasmus Storm <rasmus@mac.com> wrote:

> Hvor skægt. Jeg troede jeg var den eneste Rasmus Storm i DK*G*

--
And don't forget to boogie

www.ammentorp.org

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 19-11-02 18:04

Rasmus Storm <rasmus@mac.com> wrote:

> Mor Lisa ville nok ikke bryde sig om hvis du tog hendes plads

Du kan roligt ønske dig Nina, som "reserve-it-mor"

> Hvor skægt. Jeg troede jeg var den eneste Rasmus Storm i DK*G*

Der er helt præcis 13.
< http://www.dst.dk/navne>

/Preben

Fra : Storm

Dato : 19-11-02 21:15

Preben Bødker Nielsen <gizmo@NosPAM.dk> wrote:

> Du kan roligt ønske dig Nina, som "reserve-it-mor"

Tak skal du ha' - men egen søn synes jeg er ret sej - men han er også
sejere til bold end til it - så det siger nok ikke så meget for andre
end mig.

Hørte iøvrigt for længe siden om en dygtig og meget hjælpsom mac-nørd på
Lokalsætteriet - Preben Bødker... Jeg husker navnet, fordi jeg selv
søgte job dér dengang, eller var lige ved ihvertfald.

> Der er helt præcis 13.
> < http://www.dst.dk/navne>

Ja, for nylig spurgte jeg om skrifter i en font gruppe. Her fik jeg fint
svar og henvisning til, at jeg jo selv var på listen over lovende
skandinaviske skriftdesignere - men det var altså min navnesøster.

--
Venlig hilsen
Nina Storm

Fra : Per Rønne

Dato : 18-11-02 16:47

> [...]

> skyld - jeg må klare med den røde 87 udgave af gyldendals som mor sender
> sin studerende søn. Man bliver aldrig for gammel til hjælp fra mor*G*

Den er stadig - read-only.

Fra : Rasmus Storm

Dato : 18-11-02 17:44

Havde ellers rettet det. Men nu skulle den være der

Fra : Per Rønne

Dato : 18-11-02 18:31

Rasmus Storm <rasmus@mac.com> wrote:

> Havde ellers rettet det. Men nu skulle den være der

Efter at have lukket forbindelsen ned og derefter lukket den op igen,
ser det ud til at være lykkedes ...

Fra : Rasmus Storm

Dato : 18-11-02 18:36

Den er der nu!!! Kanon! Og rigtig mange tak for hjælpen, håber jeg kan
gøre gengæld en dag

Fra : Rasmus Storm

Dato : 20-11-02 18:04

Lige et PS.:

Filen bliver liggende i min "public" mappe på min iDisk så hvis nogen
skal bruge den kan de jo hente den der

Fra : Niels Erik Karred La~

Dato : 18-11-02 21:56

On 18/11/02 18:31, in article 1fluwfd.12rhgoyuivlqsN%per.ronne@invalid.dk,

> Efter at have lukket forbindelsen ned og derefter lukket den op igen,
> ser det ud til at være lykkedes ...
Hej Per,
Jeg har fået returneret et utal af mails fra dig.
Er du sikker på at din post server fungerer!!!!

MVH Niels

Fra : Per Rønne

Dato : 19-11-02 05:04

Niels Erik Karred Larsen <nielslarsen@post.tele.dk> wrote:

> Jeg har fået returneret et utal af mails fra dig.
> Er du sikker på at din post server fungerer!!!!

Det ser ud til at der ikke er nogen problemer med at sende. Men når jeg
kigger ind på min Entourage viser det sig at den sidste modtagne e-mail
er den daglige fra The New York Times. 2002-11-16 15:31.

Jeg har i hvert fald ikke slettet en nyere og beholdt en gammel. Ikke af
den type.

Jeg må ringe til CyberCity når jeg får fri ...

Fra : Per Rønne

Dato : 19-11-02 05:43

> [...]

> den type.
>
> Jeg må ringe til CyberCity når jeg får fri ...

Tilsyneladende blot et problem med at jeg ikke havde fået sat Entourage
op så den sletter gamle e-mails på serveren ...

Fra : Per Rønne

Dato : 18-11-02 16:17

> [...]

> Men du kan ikke ligge noget i den før Rasmus selv har brugt ovennævnte
> program til at give andre skrive rettigheder til hans Public mappe (lige

Jamen, så må vi vel afvente hans reaktion.

Fra : David Blangstrup

Dato : 18-11-02 19:10

> [...]

> Nogen der ligger inde med ovenstående og som vil maile den?? Linket fra
> macvaerk.dk er dødt og jeg sidder lige og kæmper med noget Biokemi

http://www.versiontracker.com/moreinfo.fcgi?id=13555&db=mac

Fed, fremragende, hurtig under Jaguar, nem, enkel, etcetera.

--
David Blangstrup http://david.blangstrup.dk
Allerød, Danmark http://home.blangstrup.dk

Fra : Hanne Hertzog

Dato : 19-11-02 23:24

gizmo@nospam.dk writes:

>Du kan roligt ønske dig Nina, som "reserve-it-mor"

>Der er helt præcis 13.
>< http://www.dst.dk/navne>
>
>/Preben
Det var en sjov side, jeg ikke kendte
Vi er 14 x Hertzog, min mand og jeg, samt vores børn, børnebørn og
svigerdøtre. Til gengæld deler jeg Hanne med 42817 andre
Hanne

Giv Enterpol gødning og lad den blive storblomstrende.

Fra : Hanne Hertzog

Dato : 19-11-02 23:25

gizmo@nospam.dk writes:

> [...]

Min dask/tysklærer hed Elo. Familie?
Hanne

Giv Enterpol gødning og lad den blive storblomstrende.