Serienummer til Delta Force 4
Fra : Morten Christiansen

Dato : 13-11-02 23:13

Mangler subj.

Morten Missil

Fra : Devast8or

Dato : 13-11-02 23:55

Står det ikke bag på CD-coveret? Ellers så prøv at kigge inde i eller bag på
manualen, det kan være de har gent det der.

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 14-11-02 00:14

Morten Christiansen wrote:
> Mangler subj.
>
> Morten Missil

Morten mangler vist mere end et serienummer, er der ikke nogen som kan
sende ham lidt hjerne og god moral.

Fra : Martin

Dato : 19-11-02 13:52

On Thu, 14 Nov 2002 00:13:55 +0100, "iddqd@worldonline.dk"
<iddqd@worldonline.dk> wrote:

>Morten mangler vist mere end et serienummer, er der ikke nogen som kan
>sende ham lidt hjerne og god moral.

Skal du aldrig få dig et liv?

Fra : Jógvan Lindenskov

Dato : 14-11-02 01:19

"Morten Christiansen" <mskc@mail.dk> wrote in message
> Mangler subj.

Delta Force 4? Øhhh??

Fra : Devast8or

Dato : 14-11-02 02:20

Sandsynligvis Task Force: Dagger. Det er det fjerde spil i serien, men
hverken det eller det foregående, Land Warrior, havde numre.

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Jógvan Lindenskov

Dato : 14-11-02 15:20

"Devast8or" <No@no.blowme> wrote in message
> Sandsynligvis Task Force: Dagger. Det er det fjerde spil i serien, men
> hverken det eller det foregående, Land Warrior, havde numre.
>
> Devast8or

Nåå... Ok.
Jeg troede ikke Task Force: Dagger var et "nyt" spil men nærmere et addon
til Land Warrior.
Jeg har i hvert fald ladet mig forstå at Task Force: Dagger bruger præcis
den samme grafik engine som land Warrior. Ikke så fedt...så er det jo næsten
bare nye baner.

Fra : Ding-Dong

Dato : 14-11-02 15:53

Devast8or skrev i en meddelelse
> Sandsynligvis Task Force: Dagger. Det er det fjerde spil i serien, men
> hverken det eller det foregående, Land Warrior, havde numre.
>
> Devast8or

Min havde da nummer, det er på indersiden af cd-boksen.

Ding-Dong

Fra : Devast8or

Dato : 14-11-02 16:14

TFD eller LW? TFD har jeg ikke men min LW har ikke noget nummer. Og jeg har
heller ikke set noget nummer på TFD i butikkerne.

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Ding-Dong

Dato : 14-11-02 16:27

> [...]
har
> heller ikke set noget nummer på TFD i butikkerne.

Det er til TFD.
Ding-Dong

Fra : Devast8or

Dato : 14-11-02 18:31

Ok, så blev jeg så meget klogere. Var det så 3 eller 4?

Devast8or

Fra : Ding-Dong

Dato : 14-11-02 18:35

Til task force dagger

Fra : Devast8or

Dato : 14-11-02 18:50

Ja, men hvad nummer står der TFD er, 3 eller 4?

Devast8or

Fra : Ding-Dong

Dato : 14-11-02 19:25

Det står ikke direkte men ud fra de reklamer der er for andre i DF-serien så
vil jeg bestemt mene at TFD er nummer 4 i rækken.

Ding-Dong

Fra : Devast8or

Dato : 14-11-02 20:16

Jeg tror vi snakker lidt ved siden af hinanden. Du sagde tidligere i tråden
at din TFD havde nummer på indersiden af CD-coveret, men nu siger du at der
ikke står at TFD er nummer 4. Detnummer der er på indersiden af dit
CD-cover, hvad er det så? Er det din CD-Key?

Devast8or

Fra : Ding-Dong

Dato : 18-11-02 15:36

Ja det er min cdkey

Fra : Devast8or

Dato : 18-11-02 17:34

ROFL, ok. Så har vi snakket helt ved siden af hinanden i det meste af den
her tråd :)

Devast8or