er javascript svært ?
Fra : P.N.

Dato : 16-01-01 01:11

jeg overvejer at ville lære javascript.
er javascript svært at lære ? jeg har læst et sted at javascript skulle
kunne læres ala HTML.
er det sandt.
MVH Poul

Fra : Søren Blom

Dato : 16-01-01 01:27

Jeg skal ikke kunne sige om JavaScript er svært at lære, men prøv at køb
bogen "JavaScript for webmastere" af Søren Storm Hansen udgivet af IDG, den
koster 69 kr. er selv blevet begavet med bogen, som jeg har kastede mig
over.
Den må kunne hjælpe dig på vej.

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Marten Ølgaard

Dato : 16-01-01 09:32

Prøv også "Thaus javascript tutorial" på webmonkey.

/Marten

Fra : Jakob Andersen

Dato : 16-01-01 14:51

> [...]
den
> koster 69 kr. er selv blevet begavet med bogen, som jeg har kastede mig

Jeg tror "start på javascript 1.2" fra idg af Nigrino og smith er bedre for
begyndere...

Derudover har Webmonkey.com en javascript afdeling hvor der ligger
tutorials...

--
Jakob Andersen
FAQ for webdesign gruppen på