En fejl med 21 ens indlæg.
Fra : Johnny Louis

Dato : 13-11-02 10:26

Ingen af de indlæg jeg har lavet vedrørende Morten Reippuert Knudsen
fremkommer i min MacSoup hvorfor jeg i nat sendte igen og igen, jeg har
nu set efter i Google og kan der ser at alle indlæg åbenbart er gået
igennem men stadig uden at et eneste fremkommer i MacSoup, det var altså
en fejl.
Og nej jeg er ikke en Søren Moesgård jeg vil bare gerne have de penge
Morten skylder mig.
Det er ikke et pseudonym jeg sender under navnet jeg bruger er det
præsten har givet mig i sin tid.

At du Cand.scient. Per Erik Rønne ikke kender mig kan kun undre for jeg
har været med i denne gruppe fra da den startede at jeg ikke er så aktiv
mere kan du tilskrive sygdom.

Johnny Louis

Fra : Thomas Bjorn Anderse~

Dato : 13-11-02 16:55

bendatafjerndette@postman.dk (Johnny Louis) writes:

> [...]
> nu set efter i Google og kan der ser at alle indlæg åbenbart er gået
> igennem men stadig uden at et eneste fremkommer i MacSoup, det var altså

Tiscali's newsserver er fejlmeldt. Det gaar i orden igen.

--
Thomas Bjorn Andersen - tbamacnewssNOSPAM200211@gen-v.net - ICQ:11413721
Al email sendt til denne adresse kan blive offentligtgjort.

Fra : Johnny Louis

Dato : 13-11-02 17:13

Thomas Bjorn Andersen <tbamacnewsNOSPAM200207@gen-v.net> wrote:

> Tiscali's newsserver er fejlmeldt. Det gaar i orden igen.

Tak for oplysningen, jeg undrede mig meget i nat da ikke et eneste af
mine indlæg tilsyneladende gik igennem.

De er stadig meget forsinkede men det er godt at det går i orden igen.
Johnny Louis