Udskriftvenlig side.
Fra : Søren Blom

Dato : 15-01-01 21:43

hej

En der kan fortælle mig, hvor det er filmen knækker, siden det kun er
kortene men ikke også teksten der kommer med, når
http://www.sandbakken.dk/korsel2.htm skal udprintes?

Jeg har ikke brugt et JavaScript til at lave en printervenlig side. Siden er
mere eller mindre en kopi af http://www.sandbakken.dk/korsel.htm

Da jeg ikke har fået sat mig ind i JavaScript, endnu, så vil jeg gerne
slippe for forslag der benyttes JavaScript.

Der er ikke mulighed for at bruge PHP eller andet sjovt på domænet.

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Michael Højgaard

Dato : 15-01-01 22:29

Hvis du ikke vil bruge java - så brug css
http://webreview.com/pub/2000/01/07/style/nov99.html
Meget hjælp om lige dit problem.

Fra : Søren Blom

Dato : 16-01-01 00:29

"Michael Højgaard" <hi@tineastwood.dk> skrev i en meddelelse
> Hvis du ikke vil bruge java - så brug css
> http://webreview.com/pub/2000/01/07/style/nov99.html
> Meget hjælp om lige dit problem.

Nu har det ikke noget at gøre med, om jeg vil bruge JavaScript eller ej.
Jeg har bare ikke tid til at sætte mig ind i det, samt at den side jeg har
bøvl med, den er så simpel i dens funktion da det skal bare være muligt at
udskrive den, hvilket ikke burde være så vanskeligt, men et og andet overser
jeg åbenbart.

--
Søren Blom
soren@blom.dk