Frederik med rutebilen.
Fra : Lars Raaby

Dato : 12-11-02 21:49

Jeg hørte noget af en sang i dag. Det er en sang fra 70erne.
Omkvædet var: nej det må han ikke. Sangen hedder vist Frederik
med bilen. Han køre rundt i hele verden og til sidst kom han til
Afrika.
Jeg tror det er Freddy Fræk der har lavet den men er ikke helt
sikker.

Lars Raaby

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 13-11-02 06:05

Lars Raaby <nospam2@raaby.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3dd16946$0$134$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> [...]
> Afrika.
> Jeg tror det er Freddy Fræk der har lavet den men er ikke helt

________________

Hmmmmm...... Mon ikke du tænker på "Den lille frække Frederik". Jeg synes nu
bare ikke at der bliver sunget noget om "nej det må han ikke". Det lyder
mere som "Fy fy skamme skamme" med Jes Ingerslev.
Men det er da li´e godt utroligt. Nu har jeg brugt en halv time på at
google mig frem til Freddy Fræk og hans "Lille frække Frederik". Men jeg kan
intet finde om at han har sunget den. Men det mener jeg da at han har.
Nu må vi vist have den flyvende hotdogs på banen.

Hilsen Åge

Fra : Bjørn Løndahl

Dato : 13-11-02 17:09

"Åge Halldorsson" <halldorsson@post.tele.dk> skrev i

> [...]

> Jeg synes nu bare ikke at der bliver sunget noget om "nej det
> må han ikke". Det lyder mere som "Fy fy skamme skamme" med Jes

... og ikke mindst Tom McEvan!

> [...]
> google mig frem til Freddy Fræk og hans "Lille frække
> Frederik". Men jeg kan intet finde om at han har sunget den.

Jamen det HAR han da, Åge! Jeg er dybt imponeret...