GRATIS UNLOCK PÅ FYN
Fra : Fynboen

Dato : 11-11-02 13:47

SÅ UNLOCKER vi GRATIS på søndag i Odense
Nokia og Ericsson telefoner unlockes gratis på søndag fra Vores kontor.
Læsøgade 19
5100 Odense C
25720805
fra kl 10 til 16

--
Ring GRATIS fra din hjemmetelefon om Søndagen
http://home1.stofanet.dk/fynsunlockservice/

Vi unlocker også Nokia og Ericsson for kun 50 Kr.
http://home1.stofanet.dk/fynsunlockservice/page3.html

fynboen@stofanet.dk

Fra : Basic Electronics

Dato : 11-11-02 14:51

Reklame bedes holdes i markedsgruppen
MVH Janus Olsen

Fra : Fynboen

Dato : 11-11-02 18:10

ja hvad er det da for noget at reklamerer herinde

Fra : Lars Bromme

Dato : 11-11-02 18:18

"Basic Electronics" <janus@basicelectronics.dk> wrote in message
> Reklame bedes holdes i markedsgruppen
> MVH Janus Olsen

Vil give dig helt ret Janus. Men gruppen bruges stort set kun til reklame.

Mvh
Lars
--
Savner du lidt spænding i livet?
Så tips hos http://www.gamebookers.com/cgi-bin/intro.cgi?rid=146876

Fra : Jean

Dato : 11-11-02 19:39

Lars Bomme skrev:
> Vil give dig helt ret Janus. Men gruppen bruges stort set kun til reklame.

Markedsgrupperne er lavet til fx reklame... og du din signatur indeholder
for mange linier, læs venligst:

Mvh Jean

--
Vil du vinde rejser, dyre mobiltelefoner, tjene penge...,
så prøv Wanna-save.com! (dansk side)

Fra : Lars Bromme

Dato : 11-11-02 21:26

"Jean" <ask@me> wrote in message

> Markedsgrupperne er lavet til fx reklame... og du din signatur indeholder
> for mange linier, læs venligst:
> http://www.usenet.dk/netikette/signatur.html

Jeg kender udemærket godt reglerne...

--
[...]
Gamebookers.com - The place to bet!

Fra : Jean

Dato : 11-11-02 22:10

Lars Bomme skrev:
> Jeg kender udemærket godt reglerne...

Øhhh, hvorfor bryder du dem så?

Du bryder både reglerne omkring signatur og citering...

Mvh Jean

Fra : Lars Bromme

Dato : 11-11-02 22:31

"Jean" <ask@me> wrote in message

> Øhhh, hvorfor bryder du dem så?
>
> Du bryder både reglerne omkring signatur og citering...

Citeringen var en bommert. Signaturen var ikke.. For et par år siden, var
jeg ligesom dig. Mindede folk på, når de havde brudt reglerne.
Så fik jeg øjnene åben og fandt ud af, at man nok kedede sig rimelig meget,
hvis man gad at spilde 2min på at skrive et indlæg, bare for at minde en
person om at der er visse retningslinjer. Når man ligeså mange gange ikke
gad at skrive.

Vi har alle lov til at være her. Så kan man så diskutere hvor fornuftigt det
egenligt er, at der kommer flere tusinde indlæg om dagen verden over, der
bare minder folk om at de gør noget forkert.

Mvh
Lars

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 11-11-02 23:53

Lars Bromme skrev:

>Citeringen var en bommert. Signaturen var ikke..

Dvs. du bevidst overskrider netiketten?

--
Venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : nn

Dato : 19-11-02 09:14

"Lars Bromme" <invalid@invalid> wrote in message

> [...]
> egenligt er, at der kommer flere tusinde indlæg om dagen verden over, der
> bare minder folk om at de gør noget forkert.

prøv at se :
http://groups.google.com/groups?hl=da&lr=&ie=UTF-8&frame=right&th=650fd2ad7b
2d28bc&seekm=3dcb7496%240%2427047%24edfadb0f%40dread11.news.tele.dk#link1