bedste strategispil
Fra : KO

Dato : 11-11-02 11:10

efterhånden lang tid siden jeg har spillet strategispil.... Har efterhånden
kun været skydespil! Derfor savner jeg nu, at bruge hjernen lidt igen

Hvilke RTS spil er at anbefale i dag? Helst noget ala Age Of Wonder, altså
realtime på landjorden og ikke 3D i rummet!!

Fra : Steffen Jørgensen

Dato : 11-11-02 11:13

OK, men prøv at spille Red alert2. Det er verdens bedste strategi spil.
eller prøv Warcraft3. det er også sejt. eller Age of empeyers2.

Fra : Jacob

Dato : 11-11-02 14:01

Kan kun anbefale warcraft 3. RA2 er ved at være gammelt (ikke at det er
dårligt)

Fra : Ding-Dong

Dato : 11-11-02 15:22

Ja hejsa-davs
Er faktisk selv ved at finde de gamle strategispil frem, jeg spiller gerne
RA og RA2, selvom de er gamle synes jeg de er gode. Jeg kan også anbefale
Warcraft 3 har dog ikke spillet det så meget endnu men af det jeg har
spillet så ser det ganske underholdende ud.

Med hygsom hilsen

Ding-Dong
Blomst: 105573864

Fra : Den glade dreng

Dato : 11-11-02 18:21

Ding-Dong <dennishp@vip.cybercity.dk> skrev i en nyhedsmeddelelse:aqoeg7$1qsp$1@news.cybercity.dk...
> [...]
> Warcraft 3 har dog ikke spillet det så meget endnu men af det jeg har
> spillet så ser det ganske underholdende ud.

Ups hvad skal jeg så sige, som stadig spil civ1

hilsen

Per

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 11-11-02 21:30

In article <aqoopk$h1p$1@sunsite.dk>, Den glade dreng wrote:

> Ding-Dong <dennishp@vip.cybercity.dk> skrev i en nyhedsmeddelelse:aqoeg7$1qsp$1@news.cybercity.dk...

> Ups hvad skal jeg så sige, som stadig spil civ1

Jeg spiller Freeciv her på kloden, men Alpha Centauri
er altså meget bedre end landjords Civ'erne. Den er på
mange måder bedre end Civ3

--
---