X-Archive header
Fra : Storm

Dato : 08-11-02 09:54

Er det ikke muligt fra MacSoup 2.5b2 Classic at tilføje en X-Archive
header?

Hvis jeg går i Settings - Header, kan jeg ikke se den, heller ikke hvis
jeg siger Add, og jeg synes ikke jeg selv kan få lov at lave en helt ny?

--
Venlig hilsen Nina Storm

Fra : Henrik Münster

Dato : 08-11-02 10:36

Storm <Ninzen@ofir.dk> wrote:

> [...]
>
> Hvis jeg går i Settings - Header, kan jeg ikke se den, heller ikke hvis
> jeg siger Add, og jeg synes ikke jeg selv kan få lov at lave en helt ny?

Du kan ikke gøre det i MacSOUP. Indstillingerne i MacSOUP, der har med
headere at gøre, indstiller bare, hvilke headere, du ønsker at se, når
du læser news og e-mail i MacSOUP. Jeg synes f.eks. det er meget sjovt
at se, hvilket program, folk bruger.
I Mac OS 9 kan man, så vidt jeg husker, tilføje headere til både
news og e-mail i kontrolpanelet Internet. Jeg kan ikke lige se, hvor man
kan gøre det i OS X.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Storm

Dato : 08-11-02 10:49

> [...]
> headere at gøre, indstiller bare, hvilke headere, du ønsker at se, når
> du læser news og e-mail i MacSOUP. Jeg synes f.eks. det er meget sjovt

Ja, men du kan jo tilføje eller fjene valg i dine header-oplysninger
inde i Settings, som jeg skrev.

> I Mac OS 9 kan man, så vidt jeg husker, tilføje headere til både
> news og e-mail i kontrolpanelet Internet. Jeg kan ikke lige se, hvor man
> kan gøre det i OS X.

Det var i 2.4 versionen man selv kunne skrive nogle nye. I 2.5 har jeg
kun kunnet finde ud af at tilføje eller fjerne forud-definerede.

--
Venlig hilsen Nina Storm

Fra : Henrik Münster

Dato : 08-11-02 12:26

Storm <Ninzen@ofir.dk> wrote:

> [...]
>
> Det var i 2.4 versionen man selv kunne skrive nogle nye. I 2.5 har jeg
> kun kunnet finde ud af at tilføje eller fjerne forud-definerede.

Ja, men det er stadig kun de headere, du ser i andres e-mail og news. Er
du ikke interesseret i selv at sende en X-Archive header ud? Det kan du
ikke vælge i MacSOUP.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Michael Tysk-Anderse~

Dato : 08-11-02 16:32

> Ja, men det er stadig kun de headere, du ser i andres e-mail og news. Er
> du ikke interesseret i selv at sende en X-Archive header ud? Det kan du
> ikke vælge i MacSOUP.

Gå i Settings... -> Accounts -> Personalites default Edit... -> Extra
headers.
--
Michael Tysk-Andersen
iChat://mta@mac.com

Fra : Storm

Dato : 08-11-02 17:45

> Gå i Settings... -> Accounts -> Personalites default Edit... -> Extra
> headers.

Pyha - der var den. Tak skal du ha'. Godt gemt.

Det vidste du nok heller ikke Henrik - vi snakkede vist lidt forbi
hinanden

--
Venlig hilsen Nina Storm

Fra : Henrik Münster

Dato : 08-11-02 18:32

Storm <Ninzen@ofir.dk> wrote:

> Pyha - der var den. Tak skal du ha'. Godt gemt.
>
> Det vidste du nok heller ikke Henrik - vi snakkede vist lidt forbi
> hinanden

Nå det var det, den gemte sig. Det vidste jeg heller ikke. Jeg var bare
klar over, at du var et forkert sted. Jeg mener nu også, at man i Mac OS
9 kan lave ekstra headere i kontrolpanelet Internet.
--
Henrik Münster
Esbjerg