Grafikkort i G4 agp
Fra : Martin Bredthauer

Dato : 08-11-02 09:01

Hvilket grafikkort, til en aldrene powermac G4 agp, har det bedste
pris/ydelse forhold? (Eneste betingelse er at det giver mulighed for at
bruge QE.)

Kan kort med Nvidias chip bruges uanset hvilken producent der har lavet
dem?

Martin

Fra : Tom

Dato : 08-11-02 10:14

Jeg fandt - I tyskland - nvidia kort der er flashet til at virke på Mac !
Der var både billige og væsentligt dyrere kort !

Fælles for dem alle er at de er hurtigere end ATI kortene ( de medfødte )
Tom

On 08/11/02 9:01, in article
1flbnhg.1p24w4t1vzmmddN%spam_spam_spam@talent.dk, "Martin Bredthauer"

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 08-11-02 13:10

Tom <tom@mir.dk> wrote:

> Jeg fandt - I tyskland - nvidia kort der er flashet til at virke på Mac !

Har du et link?

Martin

Fra : Steen Larsen

Dato : 10-11-02 21:59

In <1flbnhg.1p24w4t1vzmmddN%spam_spam_spam@talent.dk> Martin Bredthauer
wrote:
> [...]
> at bruge QE.)
>
> Kan kort med Nvidias chip bruges uanset hvilken producent der har

Jeg har installeret et ASUS Geforce2MX 7100 DVI (DKR 830) og det virker
fint med QE efter flash. Hvis ikke du skal bruge DVI kan du nok få det
billigere. Se http://www.cybercoment.com/macgeforce.htm for liste over
kort som kan bruges.

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 10-11-02 22:44