Musik fra Need For Speed: Hot Pursuit
Fra : KT

Dato : 06-11-02 23:04

Hvordan kan jeg høre musikken fra NFS HP i eksempelvis winamp? Musikken
ligger som *.asf, men hverken mediaplayer eller winamp kan afspille det.

Mvh KT

Fra : Oskar Stern

Dato : 06-11-02 23:24

"KT" <fake@ID.hehe> wrote in message news:aqc3kj$5lp$1@eising.k-net.dk...
> Hvordan kan jeg høre musikken fra NFS HP i eksempelvis winamp? Musikken
> ligger som *.asf, men hverken mediaplayer eller winamp kan afspille det.
>
> Mvh KT

hmmmm... har ikke selv spillet, men ifølge min mediaplayer (ver. 8.0 for XP)
kan den sagtens tage .asf filer. Hvilken version har du?

Oskar Stern
-------------------------------
There 10 kinds of people: those who understand binary, and those who don't.

Fra : Peter T.

Dato : 07-11-02 00:01

Oskar Stern wrote:

> hmmmm... har ikke selv spillet, men ifølge min mediaplayer (ver. 8.0
> for XP) kan den sagtens tage .asf filer. Hvilken version har du?

Musikken kan heller ikke afspilles i mediaplayer v9, hvilket er ærgerligt,
da den ellers er rigtig fed.

--
Mvh. Peter T.
Korrekt citering -> <http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>

"I love the smell of new hardware in the morning"

Fra : Peter T.

Dato : 07-11-02 09:18

Peter T. wrote:

> Musikken kan heller ikke afspilles i mediaplayer v9, hvilket er
> ærgerligt, da den ellers er rigtig fed.

Jeg fandt Game Media Player på <http://bim.km.ru/gap/>, som kan afspille og
konvertere musikken fra bla. NFS.

Fra : KT

Dato : 07-11-02 13:22

"Peter T." <n@d.a> wrote in message

> [...]
> Korrekt citering -> <http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>
>
> "I love the smell of new hardware in the morning"

Sejt! Det må jeg straks prøve.

Mvh Kim

Fra : KT

Dato : 07-11-02 14:10

"KT" <fake@ID.hehe> wrote in message news:aqdlt5$9n7$1@eising.k-net.dk...
> "Peter T." <n@d.a> wrote in message

> og

> Sejt! Det må jeg straks prøve.
>
> Mvh Kim

Hvis man vil omdøbe filerne til de rigtige titler står de i filen music.ini

Mvh Kim

Fra : Peter T.

Dato : 07-11-02 16:21

KT wrote:

[cut citatrod]

Kan jeg ikke lokke dig til, at citere rigtigt? :) Det andet bliver noget
rod, og tilsidst ved folk ikke, hvad der bliver svaret på.