Tilbehør til pighaj?
Fra : Thomas

Dato : 05-11-02 13:17

Fiskemanden var forbi i dag, og jeg kunne ikke lade være med at købe en
pighaj. Jeg har dog ingen anelse om hvad man serverer til sådan en fætter,
jeg fik at vide, at den skulle skæres ud, vendes i mel og steges på panden.¨

Er der nogen der har andre og bedre ideer?

--
MVH

Thomas
http://www.jogt.com - ny version!
http://www.fastfreeway.dk/?ref=11242 - får du trafik nok på din hjemmeside?

Fra : gelovina

Dato : 23-11-02 17:12

Thomas wrote:
> [...]
> fætter, jeg fik at vide, at den skulle skæres ud, vendes i mel og
> steges på panden.¨
>
> Er der nogen der har andre og bedre ideer?

Hej Thomas,

Din pighaj er sikkert forlængst både tilberedt og fortæret, men i tilfælde
af at du en anden gang står med en fisk og mangler ideer til tilbehør:

Riv et par rødbeder og nogle æbler, bland sammen (får en fantastisk farve)
og pynt med ristede pinjekerner. Smager friskt og er, efter min mening, en
perfekt og lidt anderledes salat til fisk!

Mvh.
Rikke

Fra : Inger Pedersen

Dato : 23-11-02 17:45

"gelovina" <gelovina@nospam.tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

Kan steges som du skriver og serveres med gyldentbrunede løg og
pillekartofler

Kan desuden serveres som stegte sild i eddike: lægges i en eddikelage,
tilsat reven citronskal - og drysset med fintklippet dild.

Hilsen Inger

Fra : gelovina

Dato : 23-11-02 17:12