Mystisk Peter Kås
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 04-11-02 22:31

MYSTISK PETER KÅS

I en tråd er der en person som omtaler sig selv som Peter Kås. Han skriver
noget mærkeligt noget som ikke har med musik at gøre. Er der nogen som har
hørt om ham før - Hvem er han ?

Fra : Rasmus Hauge Hansen

Dato : 05-11-02 00:26

In news:aq6oue$geq$1@sunsite.dk,
Åge Halldorsson <halldorsson@post.tele.dk> typed:

Har aldrig hørt om ham før....
Men han slynger da ihvertfald flere sætninger ud, som ikke er sande...
ihvertfald iflg min OE.
Han påstår at ovenstående er blevet tavs... dog har han 3 timer forinden Hr
Kaas's indlæg, postet om Jutlandia...

Hmm... godt klaret Hr Kaas!

Hilsen Rasmus
--------------------------------------
Rasmus Hauge Hansen
8700 Horsens

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 05-11-02 21:17

Rasmus Hauge Hansen <hauge@NO-SPAMliberalist.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:aq6vle$49v$1@sunsite.dk...

> Hmm... godt klaret Hr Kaas!
>
> Hilsen Rasmus
____

PETER KAAS FINDES IKKE I MAIL-SØGEMASKINERNE

Men findes han mon rigtigt, ham der Peter Kås. Har nogen prøvet at undersøge
det hos Tele Danmarks e-mail-oplysning. Når man søger efter ham findes han
ikke. Jeg tror ikke at han findes rigtigt.

Hilsen Åge

Fra : Troels

Dato : 05-11-02 21:18

> [...]
> det hos Tele Danmarks e-mail-oplysning. Når man søger efter ham findes han
> ikke. Jeg tror ikke at han findes rigtigt.

Man ku' jo starte med at stave hans navn rigtigt....

/Troels

Fra : Peter T.

Dato : 05-11-02 22:28

Åge Halldorsson wrote:

> PETER KAAS FINDES IKKE I MAIL-SØGEMASKINERNE

Hold nu op med de der ekstrabladsoverskrifter... Du fremstår som useriøs.

> Men findes han mon rigtigt, ham der Peter Kås. Har nogen prøvet at
> undersøge det hos Tele Danmarks e-mail-oplysning. Når man søger efter
> ham findes han ikke. Jeg tror ikke at han findes rigtigt.

Jeg er kunde hos TDC, men har aldrig fået oprettet min email hos dem (og
har heller ikke brug for den), så du vil aldrig kunne finde mig i noget som
helst emailkartotek, selvom du fik mit fulde navn.

--
Mvh. Peter T.
Korrekt citering -> <http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>

"I love the smell of new hardware in the morning"

Fra : Per.K

Dato : 05-11-02 22:47

> [...]
> det hos Tele Danmarks e-mail-oplysning. Når man søger efter ham findes han
> ikke. Jeg tror ikke at han findes rigtigt.

Prøv www.krak.dk Den giver 5 personer der hedder Peter Kaas
De bor i: Viborg, Tranbjerg J, Hellerup, Kbh K og Odense.
Det sjove er at der også dukker flere op der hedder Preben Kaas.
He´s still alive dudes
Men OK de siger også at Paul Hagen lever og bor i Nakskov
og ditto Ebbe Langberg han bor angiveligvis i Langå
Sikke noget at man kan hitte på Krak´s hjemmeside.

Venligst Per

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 06-11-02 06:00

Per.K <persen1@NOWAY!yahoo.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:0%Wx9.2305$DQ5.3929@news.get2net.dk...

> Men OK de siger også at Paul Hagen lever og bor i Nakskov
> og ditto Ebbe Langberg han bor angiveligvis i Langå
> Sikke noget at man kan hitte på Krak´s hjemmeside.
>
> Venligst Per

___________

Nå ja, så`n er der så meget. Og forresten så Ligger Rom og Paris i nærheden
af Lemvig/Struer. Det fremgår af et almindeligt detaljeret danmarkskort. Så
hvad kan man efterhånden regne med? - Jeg selv bor 7 kilometer fra Sverrig.
(Jo, det er stavet rigtigt)

Hilsen Åge

Fra : Klitgaard

Dato : 05-11-02 07:19

<snip>

Kan du ikke svare manden i stedet for at starte en ny tråd?

--
....Klitgaard
"Every night is a battle with alcohol. Some nights I win, some nights I

Fra : Bjørn Løndahl

Dato : 08-11-02 00:38

"Åge Halldorsson" <halldorsson@post.tele.dk> skrev i

> MYSTISK PETER KÅS
>
> I en tråd er der en person som omtaler sig selv som Peter Kås.

Hvorfor svarer du så ikke i tråden? (!!!)

> Han skriver noget mærkeligt noget som ikke har med musik at
> gøre. Er der nogen som har hørt om ham før - Hvem er han ?

Aner det ikke? Der er også en personage der kalder sig Åge
Halldorsson, der skriver noget mærkeligt noget som ikke har med
musik at gøre.

Så deeeet.....