Typisk!
Fra : Henrik Münster

Dato : 03-11-02 23:15

Nu har der overhovedet ikke været indlæg i nyhedsgrupperne fra TDC's
news server hele weekenden. Der har været fin forbindelse, og jeg har
sagtens kunnet sende. Jeg har bare ikke modtaget noget.
Så her sent søndag aften, hvor jeg sidder og skriver med en
vigtigt deadline, så er der selvfølgelig 200 indlæg bare i <dk.edb.mac>,
når jeg for 117. gang prøver at hente news og efterhånden nærmest for
sjov trykker på knappen.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 03-11-02 23:22

> [...]
> vigtigt deadline, så er der selvfølgelig 200 indlæg bare i <dk.edb.mac>,
> når jeg for 117. gang prøver at hente news og efterhånden nærmest for

http://www.computerworld.dk/default.asp?Mode=2&ArticleID=15587

Det var den 7. august 2002

Ak ja ?!

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : Henrik Münster

Dato : 04-11-02 00:44

> http://www.computerworld.dk/default.asp?Mode=2&ArticleID=15587
>
> Det var den 7. august 2002

Måske er de blevet lidt forsinkede. Jeg synes faktisk, det har kørt godt
en uges tid. Men generelt har TDC's news server været meget ustabil.
Nogle dage er den hurtig, andre langsom. Nogle gange kan man modtage,
men ikke sende. Andre dage omvendt. Nogle gange dukker ens egne indlæg
op med det samme. Andre gange går der langt tid.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : David Blangstrup

Dato : 05-11-02 00:04

On Mon, 4 Nov 2002 0:44:05 +0100, Henrik_Münster wrote
(in message <1fl3jca.1g4m6mo3oucytN%henrik@muenster.dk>):

Hurrah for CyberCity

--
David Blangstrup http://david.blangstrup.dk
Allerød, Danmark http://home.blangstrup.dk

Fra : Per Madsen

Dato : 05-11-02 01:16

David Blangstrup <firstname@lastname.dk> wrote:

> Hurrah for CyberCity

...som var nede i går her i Odense, - jeg kunne ihvertfald ikke bruge
nettet i 3 timer ;-(
...men ellers er jeg også tilfreds m. Cybercity

Per

Fra : David Blangstrup

Dato : 05-11-02 02:06

On Tue, 5 Nov 2002 1:15:43 +0100, Per Madsen wrote
(in message <1fl5i1g.iqdufxkw8rgbN%permand@cool.dk>):

> ..som var nede i går her i Odense, - jeg kunne ihvertfald ikke bruge
> nettet i 3 timer ;-(
> ..men ellers er jeg også tilfreds m. Cybercity
>
> Per

Er du ikke tilsluttet deres advarsels mail?

Fra : Per Madsen

Dato : 05-11-02 10:33

David Blangstrup <firstname@lastname.dk> wrote:

> On Tue, 5 Nov 2002 1:15:43 +0100, Per Madsen wrote
> (in message <1fl5i1g.iqdufxkw8rgbN%permand@cool.dk>):

> Er du ikke tilsluttet deres advarsels mail?

Nope, - viste ikke de havde en...men det var måske en god idë.

Fra : David Blangstrup

Dato : 05-11-02 11:43

http://list.cybercity.dk/

Fra : Per Madsen

Dato : 05-11-02 16:08

David Blangstrup <david@blangstrup.dk> wrote:

> http://list.cybercity.dk/

Takker

Fra : Christian Bech

Dato : 05-11-02 10:03

henrik@muenster.dk (Henrik Münster) skrev:

> [...]
>men ikke sende. Andre dage omvendt. Nogle gange dukker ens egne indlæg
>op med det samme. Andre gange går der langt tid.

Savner du aldrig Uni2?
--
Christian

Fra : Henrik Münster

Dato : 06-11-02 00:30

Christian Bech <bechd@mac.com> wrote:

> Savner du aldrig Uni2?

Måske hvad angår nyhedsserveren, men til gengæld var det jo en
modemforbindelse. Når jeg kan få bredbånd til kr. 78,- om måneden over
fællesantennen her i Esbjerg, så ville jeg da være et skarn, hvis jeg
takkede nej. Bortset fra nyhederne fungerer det faktisk perfekt.
--
Henrik Münster
Esbjerg