Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Mangler flere forhandler i Tyskland
Fra : Dennis

Dato : 02-11-02 09:11

Hejsa

Jeg er ved at finde et sted hvor jeg kan finde et billigt Nikon Coolpix
2000. Jeg regner med at det skal blive i Tyskland. Jeg havde fundet en
forretning men der ville gå en måned inden jeg fik det.

Jeg har kigget via siden www.guenstiger.de men det jeg efterlyser er lidt
aller edbpriser.dk hvor der dukker måske 5 butikker op når man søger på et
produkt så man kan sammenligne dem lidt med hinanden. Her dukker kun den
billigst op men det hjælper ikke så meget når de ikke tager imod Visa ect.
Kan man gøre det sådan at der dukker de måske 5 billigste op samtidig?

Nogen der kan anbefale andre steder i Tyskalnd hvor man kan betale med Visa
ect?

MVH

Dennis

Fra : max

Dato : 02-11-02 09:12

www.technikdirekt.de

Fra : Kurt Hansen

Dato : 02-11-02 10:10

On Sat, 2 Nov 2002 09:11:01 +0100, Dennis wrote:

> [...]
>billigst op men det hjælper ikke så meget når de ikke tager imod Visa ect.
>Kan man gøre det sådan at der dukker de måske 5 billigste op samtidig?

Dit højeste ønske er opfyldt på http://geizhals.cc/eu/?a=35372. Her er
forhandlere i EU listet efter pris og den p.t. billigste pris i
Tyskmandsland er 248,95 Euro, men landet er jo for så vidt
ligegyldigt, sålænge det er indenfor EU.

Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : Kenneth

Dato : 02-11-02 10:37