Omsider - nye PowerBooks og iBooks på
Fra : Andreas N Rasmussen

Dato : 01-11-02 18:52

Endelig kan jeg få mig den længe ventede PowerBook - formodentlig den
længe ønskede 800Mhz, med mindre deres prisskæringer er virkelig
agressive.

!

www.thinksecret.com

anr

"Ah, 206 bones, 50 miles of small intestine, full, pouting lips.
Why, this fellow is less a snowman - than a god."
-Montgomery Burns

Fra : Karen Seiersen

Dato : 01-11-02 19:44

Andreas N Rasmussen <anrNOTPART@OFMAILmac.com> wrote:

> Endelig kan jeg få mig den længe ventede PowerBook - formodentlig den
> længe ønskede 800Mhz, med mindre deres prisskæringer er virkelig
> agressive.
>
> !

Hej Andreas D

Det var da dejligt for dig, ønsker dig held og lykke med projektet !!

Mange Machilsner Karen