Forskel på trackliste ? (santana nyeste al~
Fra : Brian Kristiansen

Dato : 30-10-02 20:26

Hej

jeg har fundet 2 forskellige tracklister på santanas nye album (shaman),
men de er forskellige ?

http://www.santana.com/frameset2.html
Disc 1

Adouma
Nothing At All
The Game of Love
You Are My Kind
Foo Foo
Since Supernatural
America
Sideways
Feels Like Fire
Aye Aye Aye
Hoy Es Adios
One Of These Days
Amoré (Sexo)
Victory Is Won
Why Don't You and I
Novus

og

http://216.239.39.100/search?q=cache:doQC7NMWmNYJ:www.viva.tv/3634.php+%22Let+me+love+you+tonight%22+carlos+santana&hl=da&ie=UTF-8

01. Adouma :: anhören
02. Nothing At All (feat. Musiq) :: anhören
03. The Game Of Love (feat. Michelle Branch) :: anhören
04. You Are My Kind (feat. Seal) :: anhören
05. Amoré (feat. Macy Gray) :: anhören
06. Foo Foo :: anhören
07. Victory Is Won :: anhören
08. America (feat. P.O.D) :: anhören
09. Sideways (feat. Citizen Cope) :: anhören
10. Why Don't You Know (feat. Chad Kroeger) :: anhören
11. Feels Like Fire (feat. Dido) :: anhören
12. Let Me Love You Tonight :: anhören
13. Aye Aye Aye :: anhören
14. Hoy Es Adios (feat. Alejandro Lerner) :: anhören
15. One Of These Days (feat. Ozomatli) :: anhören
16. Novus (feat. Placido Domingo) :: anhören

underligt ikke ?

mvh
brian

Fra : Brian Kristiansen

Dato : 30-10-02 20:29

brug

http://www.viva.tv/3634.php

Fra : Brian Kristiansen

Dato : 30-10-02 20:35

Brian Kristiansen wrote:

> Hej
>
> jeg har fundet 2 forskellige tracklister på santanas nye album (shaman),
> men de er forskellige ?

Hej

aha, her er lidt info !

http://shop.popcornmonsters.com/music.php/Mode/product/page/1/browse/40/AsinSearch/B00006IR5V/name/Shaman

Now, for those of you who like a challenge, there are actually two versions of this album. The US version has 'Since Supernatural' -
which really does have a flavor of the musical flow in the 'Supernatural' album. Non-Us releases replace this song with 'Let Me Love
You Tonight' - a song I really did not like as much as 'Since Supernatural' - although it does have some very nice riffs from Carlos.
However in the end, 'Let Me Love You Tonight' sounds like something that should have been on the 1978 album 'Inner Secrets' instead of
this album.

Det er et KANON nummer (let me love you tonight) skivens bedste track !

Mvh
brian

Fra : Brian Kristiansen

Dato : 30-10-02 20:37

Brian Kristiansen wrote:

> Hej
>
> aha, her er lidt info !
>
> http://shop.popcornmonsters.com/music.php/Mode/product/page/1/browse/40/AsinSearch/B00006IR5V/name/Shaman

Hej igen

underligt , når man søger på google og vælger CACHED så får man en anden info end når man vælger se den aktuelle side uden fremhævninger !

http://216.239.39.100/search?q=cache:YtxJCQHiVOgJ:shop.popcornmonsters.com/music.php/Mode/product/page/1/browse/40/AsinSearch/B00006IR5V/name/Shaman+%22Let+me+love+you+tonight%22++santana+shaman&hl=da&ie=UTF-8

Fra : Morten Bock Sørensen

Dato : 30-10-02 23:14

> [...]
usic.php/Mode/product/page/1/browse/40/AsinSearch/B00006IR5V/name/Shaman+%22
Let+me+love+you+tonight%22++santana+shaman&hl=da&ie=UTF-8

Det er nok OT, men her kommer en lille forklaring:

Cached betyder at google viser siden som den så ud, da søgerobotten var
forbi sidste gang. Men som du kan se, så er det en dynamisk side (PHP) der
hele tiden ændrer indhold. Derfor er google sikkert ikke helt up to date med
hvad der er på siden.

/Morten

Fra : Ole Thomsen

Dato : 31-10-02 08:38

"Brian Kristiansen" <briank@image.dk> wrote

> Det er et KANON nummer (let me love you tonight) skivens bedste track !

Jeg er meget uenig med dig.

Det er meget muligt at Santanas guitar pynter på
latinoloveriglesiaslissomagtig musik, men den slags
har intet at gøre på en Santana skive. Punktum!

Ole Thomsen