Funktionstaster i OS 9.2?
Fra : Thomas

Dato : 30-10-02 09:58

Efter opgradering til OS 9.2 er min kærestes G3'er blevet underlig.
Funktionstasterne virker ikke, der kommer en dialogboks som siger at man kan
gå ind og definere tasterne, men det hjælper ikke en dyt Tasterne bruges
normalt flittigt i Photoshop, Quark m.fl. så vi vil meget nødig undvære dem.

Er der nogen der har oplevet sammen problem og har en løsning på det?

--
MVH

Thomas
http://www.jogt.com - ny version!
http://www.fastfreeway.dk/?ref=11242 - får du trafik nok på din hjemmeside?

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 30-10-02 12:47

Thomas <flash@it.dk> wrote:

> [...]
>
> Er der nogen der har oplevet sammen problem og har en løsning på det?

Kig på Kontrolpanelet "Tastetur", knappen "Funktionstaster".
Fjern krydset i "Slå funktionstaster til".

/Preben
--
Det er lettere at bedømme et menneskes forstand,
på dets spørgsmål end på dets svar!

Fra : Villy Erichsen

Dato : 30-10-02 17:00

Preben Bødker Nielsen wrote:

> Kig på Kontrolpanelet "Tastetur", knappen "Funktionstaster".
> Fjern krydset i "Slå funktionstaster til".

Det er fra 9.1 perioden.
I 9.2.2 skal der være kryds i slå genvejstaster til
-og ikke i brug F1-F15 som genvejstaster.
--
Venlig hilsen
Villy Erichsen

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 30-10-02 21:06

Villy Erichsen <brita-villy@adslhome.dk> wrote:

> Det er fra 9.1 perioden.
> I 9.2.2 skal der være kryds i slå genvejstaster til
> -og ikke i brug F1-F15 som genvejstaster.

Ikke for at anvende dem i Quark og Photoshop.
Kører selv 9.2.2 uden F-taster slået til.

/Preben

Fra : Thomas

Dato : 31-10-02 13:06

"Preben Bødker Nielsen" <gizmo@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Ikke for at anvende dem i Quark og Photoshop.
> Kører selv 9.2.2 uden F-taster slået til.

Hmm... det virkede ikke her før vi brugte Villy's gode råd, så der er
åbenbart forskel på det.