mp3 afpsiller
Fra : Thomas

Dato : 30-10-02 00:26

Hej NG

Jeg skal ud og købe en mp3 afspiller. Det vigtige er for mig at den er på
min 64 mb - at den ikke skal koste en formue, og derudover gør det ikke
noget hvis man kan få en lille handy version. Jeg har kigget lidt på
Creative MUVO - er der nogen der har erfaring med den ?

Thomas

Fra : Sune Salminen

Dato : 30-10-02 03:05

Thomas wrote:
> [...]
> det ikke noget hvis man kan få en lille handy version. Jeg har kigget
> lidt på Creative MUVO - er der nogen der har erfaring med den ?

Aner det ikke, men kig også på Apple's I-POD, den virker ret fed. Er der
nogen herinde der har sådan en?

-Sune

Fra : -V-

Dato : 30-10-02 03:50

"Sune Salminen" <salminen@yournigerianspamcrap.doktor.dk> wrote in message

> Aner det ikke, men kig også på Apple's I-POD, den virker ret fed. Er der
> nogen herinde der har sådan en?

I-pod er fed, men dyr. Men man behæver slet ikke at være Macbruger, for at
elske den.

Mit bud ville dog være en NexIIe fra Frontier Labs (www.frontierlabs.com).

-V-

Fra : Jakob Møbjerg Nielse~

Dato : 01-11-02 18:41

-V- wrote:
> Mit bud ville dog være en NexIIe fra Frontier Labs
> (www.frontierlabs.com).

Uendelig hukommelse... sådan en må jeg have

--
Jakob Møbjerg Nielsen | "Five exclamation marks, the
jakob@dataloger.dk | sure sign of an insane mind."

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 31-10-02 21:36

Sune Salminen <salminen@yournigerianspamcrap.doktor.dk> wrote:

> Aner det ikke, men kig også på Apple's I-POD, den virker ret fed. Er der
> nogen herinde der har sådan en?

Jeg har testet en - de er virkelig fede. Ingen anden mp3 afspiller når
den til sokkeholderne. Den er dog mest velegnet, hvis man er Mac bruger
- i samarbejde med iTunes så synkroniserer den automatisk alle ens mp3
filer bare det at du tilslutter den din Mac.

Derudover kan den indeholde et Mac OS, så du altid har noget at boote
fra.

Virker også til PC brugere.

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : Henrik Bøgh

Dato : 30-10-02 08:57

Thomas wrote in dk.kultur.musik:

> [...]
> noget hvis man kan få en lille handy version. Jeg har kigget lidt på
> Creative MUVO - er der nogen der har erfaring med den ?

Jeg har selv købt en Nex II fra PRC-Data (produceret af Frontier Labs:
http://www.prc-data.dk/ProduktFrame.asp?Produktid=14732819 ) og et 128 MB
PQI CF-kort ( http://www.prc-data.dk/ProduktFrame.asp?Produktid=7911921 ).

Prisen for afspilleren: 1265,-
Pris for hukommelse (128 MB) 485,-
I alt: 1750,- (+ forsendelse) for en afspiller som jeg er MEGET tilfreds
med. Lyden er glimrende (når man skrotter de medfølgende høretelefoner) og
funktionaliteten er i top. Der følger ovenikøbet en lille taske med til den
:)

For en merpris på 461,- kan man udskiftet 128 MB kortet med et 256 MB kort,
og hvis kan nøjes med 64 MB kan man skære 187,- af de 1265,- og ende på
1078,-.
Personligt syntes jeg at 64 MB var for lidt og anskaffede mig et 128 MB
kort, og overvejer nu et 256 MB.
Desuden er den temmelig batteriøkonomisk hvis man slår baggrundslyset fra
(den har sådan et blåt baggrundslys på LCD-displayet som spiser temmelig
meget strøm). Jeg tror jeg ligger på omkring 10 timer på et sæt almindeligt
Duracell AA batterier, og 7-8 timer på fuldt opladede Phulips Multilife
genopladelige (1100 mAh).

--
Med Venlig Hilsen
H e n r i k B ø g h | http://lagengymnastik.dk/~henrik/?usenet

Fra : Bjørn E. Thorup

Dato : 30-10-02 21:23

Thomas <asdsa@adsd.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:apn5nt$1tap$1@news.cybercity.dk...
> [...]
> noget hvis man kan få en lille handy version. Jeg har kigget lidt på
> Creative MUVO - er der nogen der har erfaring med den ?

Muze MP3 afspiller, 64 MB

http://www.thansen.dk/product.asp?c=98415533&n=510382008&pn=524504297
En af mine venner har den og er meget tilfreds. Du kan sikkert købe den
mange steder.

--
Bjørn E. Thorup
www.home1.stofanet.dk/thorup

Fra : Kim Jensen

Dato : 31-10-02 16:59

> Muze MP3 afspiller, 64 MB
> http://www.thansen.dk/product.asp?c=98415533&n=510382008&pn=524504297

Ikke så meget en kommentar til dig, men mere til den butik du henviser til.
De skriver i deres footer:

"De viste produkter er uoriginale med mindre andet er oplyst."

Er det bare mig, eller virker det ikke en anelse sært?!

mvh
Kim Jensen

Fra : Karsten Strandgaard ~

Dato : 31-10-02 17:33

Kim Jensen wrote:

> [...]
>
> "De viste produkter er uoriginale med mindre andet er oplyst."
>
> Er det bare mig, eller virker det ikke en anelse sært?!

T.Hansen solgte oprindeligt kun uoriginale knallertreservedele, og
udvidede senere sortimentet til uoriginalt tilbehør til mobiltelefoner
og andet. De nævnte ting sælger de stadig masser af - deraf footeren,
vil jeg tro.

Jeg ville ikke være nervøs for at købe hos dem - hvis du kender det
produkt du køber! Noget af det, de sælger er noget skrammel - men det er
billigt, og de går meget op i at yde en ordentlig service (jeg har selv
arbejdet der engang).

--
mvh. Karsten Strandgaard Jørgensen
http://www.hammerich.cjb.net