/
Forside
/
Teknologi
/
Hardware
/
Andet hardware
/
Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn
*
Kodeord
*
Husk mig
Brugerservice
Kom godt i gang
Bliv medlem
Seneste indlæg
Find en bruger
Stil et spørgsmål
Skriv et tip
Fortæl en ven
Pointsystemet
Kontakt Kandu.dk
Emnevisning
Kategorier
Alfabetisk
Karriere
Interesser
Teknologi
Reklame
Top 10 brugere
Andet hardware
#
Navn
Point
1
tedd
22408
2
refi
21484
3
Klaudi
14878
4
o.v.n.
12736
5
severino
10876
6
Fijala
9709
7
peet49
7935
8
Gambrinus
7284
9
emesen
6789
10
pallebhan..
6757
Dell Inspiron 8000
Fra :
Kasper Meldgaard
Dato :
29-10-02 23:27
Tak for de mange svar !
Men desværre har det ikke løst mit problem... Jeg har rringet til dell og
oplyst mit Service Tag number, hvorefter de oplyser at de stadigvæk ikke har
en profil på denne computer, da den købt i USA. De skal bruge dette for at
udføre service. Jeg siger derfor og de så slet ikke kan hjælpe mig, hvilket
de siger de ikke kan...? Så nu ved jeg ikke helt hvad jeg skal gøre?? Jeg
kan jo stadigvæk selv bestille et nyt drev hjem fra dell, men er det til at
sætte i?? Kan man selv gøre det?? Eller skal man lade en af de mindre
PC-butikker reperere udskifte det? Og kan man generelt stole på deres
arbejde??
Venligst
Kasper
PS. forsat fra anden meddelse!
Søg
Alle emner
Teknologi
Hardware
Andet hardware
Indstillinger
Spørgsmål
Tips
Usenet
Reklame
Statistik
Spørgsmål :
177601
Tips :
31970
Nyheder :
719565
Indlæg :
6409244
Brugere :
218890
Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste
Copyright © 2000-2025 kandu.dk. Alle rettigheder forbeholdes.