Behøver iTunes 2 "lagermapper"?
Fra : Martin Petersen

Dato : 29-10-02 18:11

Sikkert et dumt spørgsmål, men:

Har 10.2 og 9.2 på min iBook, og der ser ud til at være 2 forskellige
programmer der hedder iTunes.
Et der ligner "det gamle", og som man kan tage "vis info" på og få at
vide hedder iTunes 2, og så en "pakke" der ligger i "Applications". Man
skulle tro at disse to programmer - hvis de altså i realiteten er
adskilte - kunne nøjes med en "lagermappe". Men der ligger både en i
"users-mappen" (der jo har med 10.2 at gøre) og i mappen "dokumenter"
der vel er en 9.2-ting.
Kan man slette 9.2 mappen i dokumenter - og så bede 9.2 versionen af
iTunes om at hente sine filer i den anden mappe?
(Jeg kunne selvfølgelig bare prøve, men det ku' jo være jeg kunne spare
et par minutter hvis der kom et hurtigt svar her, som er jo tit gør. Så
nu går jeg ned og steger lammekoteletter ...)
v.h
MartinP
(Der synes at X-jaguar er flot og glider elegant hen over skærmen og
aldrig går ned; men hurtigt og overskueligt?
Sig ikke at jeg har sagt det, men 9.2 er kvikkere ... i hvert fald
indtil jeg har lært en hel masse X-fiduser.)

Fra : Michael Tysk-Anderse~

Dato : 30-10-02 00:49

Martin Petersen <martinmarius@petersen.mail.dk> wrote:

> Kan man slette 9.2 mappen i dokumenter - og så bede 9.2 versionen af
> iTunes om at hente sine filer i den anden mappe?

Ja det vil jeg mene. Placeringen af musik mappen angives i
indstillinger/avanceret.

> (Jeg kunne selvfølgelig bare prøve, men det ku' jo være jeg kunne spare
> et par minutter hvis der kom et hurtigt svar her, som er jo tit gør. Så
> nu går jeg ned og steger lammekoteletter ...)

Håber at de smagte. Du må nok ud i at forsøge selv.
--
Michael Tysk-Andersen
iChat://mta@mac.com

Fra : Martin Petersen

Dato : 02-11-02 10:18

> Håber at de smagte. Du må nok ud i at forsøge selv.
Det gjorde de - og iTunes KAN nøjes med en "lagermappe".
Martin