Vores Intergalaktiske Naboer
Fra : Kamille Løje

Dato : 29-10-02 11:04

Halløjsa !

Engang for nogle år siden, sad jeg og hørte aftenradio. De sendte fra en
koncert med "Vores Intergalaktiske Naboer" (arh, jeg kan aldrig huske om de
hed det på engelsk i stedet, men jeg mener det var sådan her). Problemet er
i midlertidigt at de ikke har udsendt noget af deres musik, og jeg ville
bare så gerne have fingre i det. De er/var (tror vist de er gået i
opløsning) danske skal det lige siges. En venlig sjæl undersøgte det nærmere
for mig, og fandt ud af at DR har rettighederne over deres musik, så man kan
altså ikke få det med mindre man betaler 400 kr (mener jeg bestemt) for den
første halve time, og derefter 200 kr pr halve time. Lidt pebret. Og
eftersom det er så længe siden jeg hørte det (men bare synes det var fedt),
kan jeg jo ikke huske om det virkelig er det værd??

Så alt jeg ville var egentlig bare at høre om der er nogen andre, der har et
godt forslag til hvordan man slår kløerne i dette musik fra de forsvundne
stjerner??

Mæ venlig hilsen, Kamille

Fra : Sune Salminen

Dato : 29-10-02 12:07

Kamille Løje wrote:
> Halløjsa !
>
> Engang for nogle år siden, sad jeg og hørte aftenradio. De sendte fra
> en koncert med "Vores Intergalaktiske Naboer"

Orkestret hedder så vidt jeg ved "Jeres Galaktiske Naboer" og er en afløber
af Yafobara, som er i gang med en ny plade i øjeblikket. Kig på
http://www.delux.dk og se om du kan finde noget med Yafobara, de har lavet
et par plader eller tre allerede.

"Jeres Galaktiske Naboer" tabte til Johnny Hefty fra Aalborg i P3's "Trax"
konkurrence for nogle år siden

-Sune

Fra : Kamille Løje

Dato : 29-10-02 16:56

"Sune Salminen" <salminen@yournigerianspamcrap.doktor.dk> skrev i en
meddelelse news:aplpvt$2po$1@news.cybercity.dk...

> [...]
> et par plader eller tre allerede.
>
> "Jeres Galaktiske Naboer" tabte til Johnny Hefty fra Aalborg i P3's "Trax"

Takker mange gange! Jeg vil glæde mig til at gå ind og lede lidt... håber
det giver pote!

Fortsat god dag, Kamille

Fra : Sune Salminen

Dato : 30-10-02 12:21

Kamille Løje wrote:
> "Sune Salminen" <salminen@yournigerianspamcrap.doktor.dk> skrev i en
> meddelelse news:aplpvt$2po$1@news.cybercity.dk...

[Jeres Galaktiske Naboer]

Kamille, send mig en email, så kan du få trompetistens telefonnummer, han
har en hel bunke CD'ere liggende af både DR optagelsen og en anden CD der
hedder "Brune Optagelser" som er med både Yafobara og JGN. Jeg talte med ham
om det i går, og det er i orden du ringer til ham.

-Sune

Fra : Kamille Løje

Dato : 30-10-02 22:45

"Sune Salminen" <salminen@yournigerianspamcrap.doktor.dk> skrev i en
meddelelse news:apof5q$72v$1@news.cybercity.dk...

> [...]
ham
> om det i går, og det er i orden du ringer til ham.

Hey Sune!

Det er et fedt tilbud, og jeg ville også rigtig gerne sende dig en email,
men det virker altså ikke rigtig. Jeg har prøvet på alle mulige måder, men
uden held. Hvis du evt. har en anden email-adresse, kan du skrive til mig på
mille@nykat-gym.dk
Og igen 1000 tak, jeg synes jeg (og andre) har prøvet alt muligt for at få
deres musik, uden held - og så er det da heldigt man støder ind i dig :)
DEJLIGT !!!

Håber email'ene kan enes og mange hilsner fra Kamille