Suppe pr person?
Fra : Anne Lise Kirk Jense~

Dato : 29-10-02 11:05

Hej,

hvor meget suppe (hjemmelavet hønse/okse køds suppe) skal jeg beregne pr
voksen?

Tilbehør: tyrkiske brød.

mvh
anne lise

Fra : vagn torup & rikke b~

Dato : 29-10-02 15:21

"Anne Lise Kirk Jensen" <alkj_gmafood@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Hej,
>
> hvor meget suppe (hjemmelavet hønse/okse køds suppe) skal jeg beregne pr
> [...]
Er det som hovedret eller forret?
Er det med meget fyld eller som boullon?

MVH Rikke

--
www.rikkebachmann.webbyen.dk
Her finder du billige, nemme og hurtige madopskrifter

Fra : Anne Lise Kirk Jense~

Dato : 30-10-02 09:52

Hej,

ja, jeg skulle jo nok nævne at det er som hovedret, med fyld.
Jeg har fået et privat svar som angiver 1/4-½ liter pr person. Jeg tror nok
jeg regner med at ½ liter er ca. 2 tallerken-fulde.

mvh
anne lise

Fra : vagn torup & rikke b~

Dato : 30-10-02 16:09

> [...]
>
> mvh
> anne lise
>
>Så er du i hvert fald heller ikke helt gal på den!
MVH Rikke