Pinball, et godt spil?
Fra : Mona

Dato : 28-10-02 11:06

Hej.

Er der nogen som kan anbefale et rigtig godt pinball-spil, hvor
hele spille-fladen ses på en gang.

Det gør ikke noget, hvis det er af ældre dato så det måske af den
grund er lidt billigt, eller hvis det findes gratis på en eller
anden PCblad-CD, men det skal dog selvfølgelig være lovligt!

Mvh

Mona

Fra : Jacob

Dato : 28-10-02 12:13

Mona wrote:
> [...]
> grund er lidt billigt, eller hvis det findes gratis på en eller
> anden PCblad-CD, men det skal dog selvfølgelig være lovligt!

Hvis du bruger Windows XP er der et pinballspil med. Den ligger her
start->programmer->spil->pinball

Jeg har selv spillet det, man kan nok ikke sige at det er rigtigt godt, men
det hvis man har lidt tid til overs er det ganske godt.

--
Jacob

Fra : pizzaman

Dato : 28-10-02 13:29

Pro Pinball serien må siges at være den bedste pinball-simulation
nogensinde, der er vist udkommet en opsamlingspakke.

Fra : David Lebech

Dato : 28-10-02 23:48

"Mona" <mismo@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Hej.
>
> Er der nogen som kan anbefale et rigtig godt pinball-spil, hvor
> hele spille-fladen ses på en gang.

Pro Pinball: Timeshock har jeg brugt LANG tid på at spille med nogle
kammerater. Det er et fedt Pinball spil...

Mvh
David Lebech

Fra : JH

Dato : 29-10-02 10:40

Mona wrote:
> [...]
> grund er lidt billigt, eller hvis det findes gratis på en eller
> anden PCblad-CD, men det skal dog selvfølgelig være lovligt!

Sierra har udviklet 4-5 pinball spil, som fås som billigspil
De hedder 3D Ultra Pinball alle sammen.
3d Ultra Pinball, 3d Ultra Pinball Creep Night, 3d Ultra Pinball Lost Continent,
3d Ultra Pinball Thrillride.
Kig hos www.2ndgames.dk eller www.betafon.dk

Hvis du bor i Kbh-området, så kig ïnd hos Electronic Boutique i Falkoner Alle,
hvor de har 2 forretninger. De har mange flere spil i forretningen, end du kan se
på deres hjemmeside http://www.ebgames.dk/
Jeg har for nylig set nogle af spillene her.

Vh JH

Fra : Simon

Dato : 29-10-02 23:54

"Mona" <mismo@post.tele.dk> wrote in message

> Hej.
>
> Er der nogen som kan anbefale et rigtig godt pinball-spil, hvor
> hele spille-fladen ses på en gang.

Hejsa,

Jeg kan anbefale dig at tage et kig på www.vpforums.com - det er et
community der omhandler det (indtil videre) gratis program 'Visual Pinball'.
Der er lavet TONSVIS af baner til det, både originale og reproduktioner af
alle de gode flippermaskiner - jeg nævner i flæng: T2, Funhouse, Star Trek
etc.

Jeg kan ikke huske om man kan downloade Visual Pinball direkte fra vpforums,
men ellers kig forummet igennem efter et link til irpinball. Der plejer det
at kunne hentes fra.

Hilsen
Simon