Sims " robot / hushjælp "
Fra : Thomas Pedersen

Dato : 28-10-02 09:01

hejsa
for langt tid siden da jeg spille the sims.
fandt jeg en robot / hushjælper da kunne lave mad og ryde op for mig.
det gjorde det hele meget nemmer for mig som spiller.

hvor kan jeg få fat i den igen.
hvad det noget man skulle købe eller hente fra et side og så sætte ind.

jeg håber at da er nogle da kan hjælpe mig.

hilsen thomas

Fra : biwobo

Dato : 28-10-02 12:31

Hejsa!

Jeg mener ikke at man kan hente robotten på nettet, men man kan få den
ved at købe "the sims living large" Den er en del af de nye ting. Der
kan hentes robotter med andet udseende på nettet, men har man ikke
living large forsvinder den i spillet igen.
De ting som du kan hente på nettet er nye møbler, mennesker, tapeter og
gulve. Det gør spillet meget sjovere da man så ikke syntes at alle
hjemmene ser ens ud. Men også der skal man være opmærksom på at ikke
alle tingene kan bruges i alle spillene. De er jo bygget op på
forskællige møbler, og er programmet til det enkelte møbel ikke i dit
spil kan det heller ikke bruges.

Hilsen Biwobo

http://www.kandu.dk/

Fra : Steffen Jørgensen

Dato : 03-11-02 17:08

> [...]
> hvad det noget man skulle købe eller hente fra et side og så sætte ind.
>
> jeg håber at da er nogle da kan hjælpe mig.

Jeg har svaret. I the sims livin´it up kan du få robotten. Jeg synes også
den er skide god.