Krydspost - ØV!
Fra : Boje

Dato : 26-10-02 21:34

Hej.

Som svar på mit svar under tråden " placering af rumtermostater" har jeg
fået 2 mails fra en mailrobot, som dels skriver, at jeg er under granskning
og dels at mit indlæg nu er accepteret. Mærkeligt nok betræffende en helt
anden NG, nemlig den tilsyneladende modererede "dk.fritid.bolig". Begge
mails ankommet temmelig lang tid efter min besvarelse.

Hermed fik jeg også forklaringen på, hvorfor mit indlæg ikke dukkede op her
i gruppen (før i dag altså) - nogen har krydspostet eller futtet.

Så altså kære Tommy Bøgeskov: Krydspostning kan give anledning til en masse
forvirring samt - for svarernes vedkommende - helt uforståelige
"skæld-ud'er" fra NG's, man ikke har frekventeret overhovedet (bevidst
altså).

Ærgeligt, hvis det skal til at være fast rutine at gennemgå headeren
minutiøst, før man beslutter sig for at ville svare på et indlæg eller ej.

Mvh
Bo

Fra : Jens Petersen

Dato : 27-10-02 09:57

On Sat, 26 Oct 2002 22:34:26 +0200, "Boje" <boj@get2net.dk> wrote:

>Ærgeligt, hvis det skal til at være fast rutine at gennemgå headeren
>minutiøst, før man beslutter sig for at ville svare på et indlæg eller ej.

Nogle newsreadere, som Forté Agent for eksempel, gør opmærksom at du
er ved at poste i flere grupper.

--
Jens

It's people like you, who make people like me above average.