Mac OS X
Fra : Thomas

Dato : 26-10-02 17:06

Hej,

jeg vil lige høre om der er nogen i gruppen der ved om Mac OS X er til
gratis download eller om man skal betale for operativsystemet. Jeg overvejer
at købe en Cube - og personen som jeg køber den af kører kun v. 9.x.x og jeg
er ikke sikker på at han kan finde disken med X.

Mvh
Thomas

Fra : Per Rønne

Dato : 26-10-02 17:49

Thomas <thlu@vip.cybercity.dk> wrote:

> [...]
> at købe en Cube - og personen som jeg køber den af kører kun v. 9.x.x og jeg
> er ikke sikker på at han kan finde disken med X.

Den skal købes [med mindre man kender en der har den, som kan overtales
til at brænde en ulovlig kopi].
--
Cand.scient. Per Erik Rønne
Frederikssundsvej 308B, 3. tv.

Fra : Peter Perlsø

Dato : 27-10-02 12:31

Per Rønne <per.ronne@invalid.dk> wrote:

> Den skal købes [med mindre man kender en der har den, som kan overtales
> til at brænde en ulovlig kopi].

Det hedder "at låne".

--
http://neglesaks.dk
Hvordan redder man en politisk korrekt person fra at drukne?

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 26-10-02 20:36

"Thomas" <thlu@vip.cybercity.dk> writes:

> [...]
> at købe en Cube - og personen som jeg køber den af kører kun v. 9.x.x og jeg
> er ikke sikker på at han kan finde disken med X.

Der er mange, rigtigt mange her i gruppen der har koebt Jaguar, og
nogen af dem har formentlig stadig deres 10.1 CD'ere liggende.

Maaske kan du arve et saadant saet?
--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://homepage.mac.com/ravn

Fra : Henrik Münster

Dato : 26-10-02 22:31

Thorbjoern Ravn Andersen <thunderbear@bigfoot.com> wrote:

> [...]

Fulgte Mac OS X overhovedet med Cube, da den var ny? Er den ikke for
gammel til det?

> Der er mange, rigtigt mange her i gruppen der har koebt Jaguar, og
> nogen af dem har formentlig stadig deres 10.1 CD'ere liggende.
>
> Maaske kan du arve et saadant saet?

Jeg bruger desværre selv min endnu. Men det var da en god idé. Jeg har
også selv mange gange haft pakker med gamle programmer, som jeg ikke
brugte mere. Man kan lige så godt lade nogen andre få glæde af dem.
--
Henrik Münster
Esbjerg