icq igen igen
Fra : Cindie Iwersen

Dato : 27-02-01 13:56

hejsa

nu har jeg prøvet alt for at få det icq igang. Jeg har hentet icq 2.5b hjem
og har tastet nummer og passwot rigtig ind jeg ved snart ikke hvormange
gange. Har tjekket passport mange gange for at se om det var det rigtige.
Men intet hjælper.
Hvad nu? skal jeg opgive at få min icq til at virke?

mvh Cindie

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 27-02-01 16:20

Cindie Iwersen <ciwr@obel.auc.dk> wrote:

> [...]
> Men intet hjælper.
> Hvad nu? skal jeg opgive at få min icq til at virke?

Hej Cindie

Prøv at kontakte Jesper Ørsted - han er vist helt fjollet med det der
ICQ.

--
Ciao Jesper

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 03-03-01 00:52

> [...]

> Men intet hjælper.
> Hvad nu? skal jeg opgive at få min icq til at virke?

Hvad er det lige, der ikke virker? Sidder du bag en router eller en
proxy, kan det være at porten er spærret.

--
René