Sejler ind på P3 ???
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 26-10-02 12:20

De 3 bornholmere i gummibåden er altså ikke blevet det helt vilde voldsomme
hit alligevel. Den er stadig nr. 4 på Dansktoppen (der er blevet kastet
anker - den kan altså ikke sejle længere åbenbart), men har dog en 2. plads
på lokalradioernes fællesudregnede hitliste, så nogle steder i landet må den
være nr. 1.
Men nok om det. Det jeg ville spørge om var om der er nogen P3-lyttere,
der ved om det lykkedes for "Kim og halløjsovs" at komme i rotation på P3,
med denne noget specielle sang. Det må jo have været det de forsøgte på med
den type musik. Er den nogen sinde blevet spillet på P3?

Hilsen Åge

Fra : Martin Petersen

Dato : 26-10-02 12:22

> [...]
på med
> den type musik. Er den nogen sinde blevet spillet på P3?

Forhåbentlig ikke....

- Martin

Fra : Christopher Tracy

Dato : 26-10-02 14:38

Hej

> Forhåbentlig ikke....

"LOL" Kan kun sige det samme...

/C.T.

Fra : Lars Rosenmeier

Dato : 26-10-02 15:50

"Christopher Tracy" <goldartist@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> Hej

> "LOL" Kan kun sige det samme...

2 x spild af båndbredde.

Lars

Fra : John K

Dato : 26-10-02 16:20

> 2 x spild af båndbredde.

Nope... 4 x

Fra : Lars Raaby

Dato : 26-10-02 17:57

--
Don´t feed the TROLL

Fra : Lars Rosenmeier

Dato : 26-10-02 19:47

"Lars Raaby" <nospam2@raaby.dk> skrev i en meddelelse

> Don´t feed the TROLL

Åge er ikke en troll, og mit indlæg var i øvrigt henvendt til Martin og
Christopher.

Lars

Fra : Bjørn Løndahl

Dato : 27-10-02 20:36

"Lars Rosenmeier" <lroffentligNOSPAMMMM@post.cybercity.dk> skrev
i news:apeo2a$1vjp$1@news.cybercity.dk:

> Åge er ikke en troll, og mit indlæg var i øvrigt henvendt til
> Martin og Christopher.

Find mindst 2 fejl i ovenstående....

1. Jo - Åge *er* en troll

2. Hvis du ikke ønsker at andre svarer/reagerer på dit indlæg, så
lad være med at poste det i en nyhedsgruppe.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 27-10-02 22:25

Bjørn Løndahl <usenet@_FJERN_londahl.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3dbc4e28$1@news.securix.dk...
> "Lars Rosenmeier" <lroffentligNOSPAMMMM@post.cybercity.dk> skrev
> i news:apeo2a$1vjp$1@news.cybercity.dk:

> 1. Jo - bla. blaaa. og blaaa.... o.s.v.

_____

Der er tale om een fejl og det er Bjørn

<Hilsen Åge

Fra : Bjørn Løndahl

Dato : 29-10-02 00:07

"Åge Halldorsson" <halldorsson@post.tele.dk> skrev i

> Bjørn Løndahl <usenet@_FJERN_londahl.dk> skrev i en
> nyhedsmeddelelse:3dbc4e28$1@news.securix.dk...

> _____
>
> Der er tale om een fejl og det er Bjørn
>
> <Hilsen Åge

z.........

Fra : Mikkel Winther

Dato : 26-10-02 14:43

In <news:apdtdr$ij7$1@sunsite.dk>, Åge Halldorsson babbled:
> [...]
> i rotation på P3, med denne noget specielle sang. Det må jo have
> været det de forsøgte på med den type musik. Er den nogen sinde

Jeg hører en god del P3 og jeg har i hvert fald ikke hørt det. Tak for den
afdæmpede post, for øvrigt.

m.
--
"Mary gave birth to CHRIST without having known a man's touch, that's true.
But she did have a husband. And do you really think he'd have stayed married