skrivebordsskuffe forfatter søger ligesind~
Fra : godset

Dato : 25-10-02 22:14

Hej alle
Ja, nu ved jeg altså ikke om dette emne er helt forkert til denne gruppe,
men det har dog noget med fritid at gøre så nu prøver jeg alligevel.
Jeg er forfatter.......én af dem der lader alle deres værker ligge og samle
støv i skrivebordsskuffen. Det at skrive er blevet en kær hobby som jeg
slapper af med når børnene er gået i seng. Men det er også en lidt ensom
hobby. Så var det jeg tænkte, om nogen i denne gruppe måske har den samme
interesse, men bare ikke har haft mod til at "springe" ud af skuffen endnu?
Jeg skriver mest glade historier, og børne eventyr.

Venlig hilsen
Ann

Fra : Nette

Dato : 26-10-02 00:26

"godset" wrote
> [...]
endnu?
> Jeg skriver mest glade historier, og børne eventyr.

Hejsa Ann
For nogle måneder siden prøvede jeg følgende gruppe, som handler netop om
litteratur og forfattere: dk.kultur.litteratur
Måske der var nogle derinde???

Nette

Fra : godset

Dato : 26-10-02 22:21

Hej Nette
Tusind tak for dit råd. Jeg vil prøve den gruppe du foreslog.
Venlig hilsen
Ann

Fra : alice_trauelsen

Dato : 26-10-02 09:36

Hej Ann
Jeg har det ligesom dig, jeg har lagt mine små historier ud på min
hjemmeside, men vi kunne måske finde et sted og lave en gruppe, enten
hos groupcare eller hos Yahoo, der kan man selv oprette sin egen gruppe
og så sende mail og alt muligt andet til hinanden. Jeg kan godt oprette
en gruppe og så kan vi jo starte som 2 medlemmer og så invitere ander vi
render ind i og måske "reklamere" lidt. Hvad siger du/I til det.
I kan læse mine historier på http://www.alice-trauelsen.dk/forfatter.htm

Mange hilsner
Alice

http://www.kandu.dk/

Fra : godset

Dato : 26-10-02 22:28

Hej Alice
Jeg var nysgerig - en af mine mange gode egenskaber , har været inde på
din hjemmeside og læst dine små historier..... det ser ud som om vi godt
kunne finde ud af noget sammen. Hvordan opretter man egentlig en gruppe?
Skriv til mig på min E-mail adresse, og lad os få et samarbejde igang. Jeg
glæder mig.

Mange venlige hilsner
Ann

Fra : alice_trauelsen

Dato : 27-10-02 11:40

Hej Anne
Skriv din email adresse, så kan jeg inviterer dig til gruppen
http://dk.groups.yahoo.com/group/skuffeforfatter/ og vi kan starte med
at skrive.
Min email er alice.trauelsen@post.tele.dk

Mange hilsner