Spam, målrettet. Orientering.
Fra : Flemming Rubini

Dato : 25-10-02 17:33

Efter min tilrettevisning af uetisk signaturer modtager jeg nu
forskellige tilmeldinger med korrekt navn og emailadresse anført til
forskellige tjenester jeg ikke har bedt om.

fx fra
postmasterdirect.com
optinnews.com
med http henvisningen fra fx http://perker.dk

Jeg har for knap en måned siden taget min nye emailadresse i brug, og
hele tiden med effektiv spamsikring:
Flemming Rubini <flemming@REMOVE-FJERN-DETTErubini.dk>

Og har stort set kun skrevet i denne gruppe.

vh Flemming Rubini

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 26-10-02 00:08

Flemming Rubini wrote:

> Efter min tilrettevisning af uetisk signaturer modtager jeg nu
> forskellige tilmeldinger med korrekt navn og emailadresse anført
> til forskellige tjenester jeg ikke har bedt om.

Den slags chikane er ikke spor usædvanlig, hvis man lægger sig ud
med folk på UseNet, men jeg har heldigvis en meget effektivt
spam-filtrering på min mail-server, og jeg anmelder konsekvent
nyhedsbreve til alle de databaser der registrerer spamere.

Jeg har nogle gange været temmelig tæt på at finde misbrugerne,
det sker ind imellem, at de kommer til at tilmelde en til en
service eller nyhedsbrev, hvor ejeren af servicen er samarbejds-
villig, og godt vil udlevere log-fil data, med tidspunkt og
IP-adressen på den der har lavet tilmeldingen.

Det kan fremme den pågældne services samarbejdsvilje, at man på
en pæn måde forklarer dem, at hvis de ikke vil være behjælplig
med at finde misbrugeren, så vil man betragte dem som spamer, og
sende abuse-klage til deres uplink, og registrere dem i alle spam databaser.

En af gangene var jeg blevet tilmedt Computer World's nyhedsbrev,
og de kunne jo godt se, at min faste IP-adresse ikke stemte med
den IP-adresse, der havde foretaget tilmeldingen, så de fandt
sagen interessant, og ville godt samarbejde.

Det viste sig at være en maskine på Roskilde Tekniske Skole, og
den pågældne afd. var meget tæt på at få kappet forbindelsen til
SkoleCom, da det desværre viste sig at der ikke var sørget for
logning, af hvem der brugte de forskellige maskiner.

Men selv om det ikke lykkedes at spore personen, så tror jeg han
har kunnet mærke min hede ånde i nakken...:-/

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 26-10-02 06:43

Niels Ebbesen <info@niels-ebbesen.net> writes:

> [...]
> med at finde misbrugeren, så vil man betragte dem som spamer, og
> sende abuse-klage til deres uplink, og registrere dem i alle spam databaser.

Hvordan i alverden kan du gøre det på en pæn måde?

Det lyder for mig som slet skjulte trusler...

> Men selv om det ikke lykkedes at spore personen, så tror jeg han
> har kunnet mærke min hede ånde i nakken...:-/

Du må lade være med at træde så mange folk over tæerne.

--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://homepage.mac.com/ravn

Fra : N/A

Dato : 27-10-02 12:09

Fra : N/A

Dato : 27-10-02 12:09

Fra : Peter Perlsø

Dato : 27-10-02 12:09

> - Ja, og du er lige så stor en idiot - endda værre, siden du ikke engang
> tør kalde dig ved dit rigtige navn, - men du er jo så åbenbart en af de
> svin, der tilmelder andre til forskellige mere eller mindre - mest mindre
> - lødige spam- / reklamesider.
>
> - Så hvad med, om du tog og skred - jo før jo bedre. - Og helt så anonym,
> som du giver udtryk for her, er du jo slet ikke, - vel lille tåbe!?
>
> PLONK!!
>
> mvh. Erik Richard

Store ord for et godt, kristent menneske.

Tag iøvrigt lige og få fikset de linewraps.

-- http://neglesaks.dk Hvordan redder man en politisk korrekt person fra
at drukne? - Skyder ham før han rammer vandet. Der fødes en Flemming
Rubini hver dag - brug kondom!

Fra : N/A

Dato : 27-10-02 12:09

Fra : Peter Perlsø

Dato : 27-10-02 12:09

> http://makeashorterlink.com/?K6F414042

Nøj, hvor er den sød.

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 28-10-02 22:56

Martin Edlich wrote:

> http://makeashorterlink.com/?K6F414042

Nej Martin du er alt for sød og venlig, i sådanne situationer er
flg. link mere passende...:-/

http://hosted.lanparty.dk/Angel/TheDump/arguing-retard.jpg

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Martin Edlich

Dato : 29-10-02 20:40

In article <3DBDB26C.D5790C1B@niels-ebbesen.net>,
Niels Ebbesen <info@niels-ebbesen.net> wrote:

> Nej Martin du er alt for sød og venlig

Ja, det hører jeg ofte.

--
MVH Martin Edlich, nu "snart" far til fem http://www.edlich.dk

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 26-10-02 03:37

Hej Flemming

Det er du ikke den eneste, der har fået. Jeg har i de sidste dage fået
flere danske spams, - bl.a. nu også en opfordring til at melde mig ind i
Sysgesikringen Danmark, som rent faktisk viste sig at være en kamufleret
sexreklame + div. andre sex-reklamer.

Hvis jeg skal være ærlig, så har jeg stærkt på fornemmelsen, at der
sidder nogen med i denne gruppe, som kun ser deres fornøjelse i at
tilmelde andre af gruppens brugere til div. mere eller mindre obskure
ting, - især hvis den/de pågældende på en eller anden måde har set sig
sure og gale på den person, det går ud over, - som i mit tilfælde.

Og i et par tilfælde er det endda lykkedes mig - takket være min advokat
- at lokalisere, HVEM der har gjort det! - Det blev gjort på en særdeles
smart måde, - må nok siges.... Der blev oprettet en falsk emailkono hos
en webmail udbyder, hvorigennem der så blev 'abonneret' i mit navn og
min korrekte modtager mailadresse.

- Så¨de her 'netriders' er slet ikke så anonyme, som de tror, de er!

mvh. Erik Richard

Fra : Anders Hedegren

Dato : 27-10-02 02:51

Flemming Rubini <flemming@REMOVE-FJERN-DETTErubini.dk> wrote:

> Efter min tilrettevisning af uetisk signaturer modtager jeg nu
> forskellige tilmeldinger med korrekt navn og emailadresse anført til
> forskellige tjenester jeg ikke har bedt om.

Hej Flemming,

Efter min beskedne erfaring fra denne gruppe står det vist rimelig klart
hvem der står bag chikanen. Klag til vedkommendes ISP, det er vist alt
du kan gøre.

Mvh,

Anders

Fra : Peter Perlsø

Dato : 27-10-02 12:09

> [...]

> forskellige tilmeldinger med korrekt navn og emailadresse anført til
> forskellige tjenester jeg ikke har bedt om.

Jeg har intet at gøre med det du siger du bliver udsat for.

Desuden vil jeg bede dig skrubbe af helvede til med din plapren om min
signatur, som du i dine vrangforestillinger tror er racistisk. Det er
hverken høvisk eller on-topic for denne gruppe.

Og få dig lige en ordbog, så du kan slå ordet racisme op. Det hjælper,
når man rent faktisk forstår de ord man bruger.

Fra : Flemming Rubini

Dato : 27-10-02 13:04

Peter Perlsø <hestepest@neglesaks.dk> wrote:
> Jeg har intet at gøre med det du siger du bliver udsat for.
Men du kunne tage og slette mig fra din hjemmeside og fra din signatur
nu.

http://haxor.dk/about/about.html

vh Flemming Rubini

Fra : Peter Perlsø

Dato : 27-10-02 13:09

Flemming Rubini <flemming@REMOVE-FJERN-DETTErubini.dk> wrote:

> Men du kunne tage og slette mig fra din hjemmeside og fra din signatur
> [...]

Jeg venter til jeg har fået en uforebeholden undskyldning for din
ubehøvlede opførsel, i denne gruppe, såvel som dk.admin.netetikette.

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 27-10-02 15:14

se.min@reply-to.com (Peter Perlsø) writes:

> Jeg venter til jeg har fået en uforebeholden undskyldning for din
> ubehøvlede opførsel, i denne gruppe, såvel som dk.admin.netetikette.

Google har nu 65 hits på denne linie

> Der fødes en Flemming Rubini hver dag - brug kondom!

Synes du selv at du har noget at have din forurettethed i?
--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://homepage.mac.com/ravn

Fra : Peter Perlsø

Dato : 27-10-02 16:05

Thorbjoern Ravn Andersen <thunderbear@bigfoot.com> wrote:

> Synes du selv at du har noget at have din forurettethed i?

Når man bliver truet med politianmeldelse og kaldt racist?

HVAD - TROR - DU - SELV?

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 27-10-02 16:43

se.min@reply-to.com (Peter Perlsø) writes:

> Når man bliver truet med politianmeldelse og kaldt racist?
>
> HVAD - TROR - DU - SELV?

At mindst en af jer tager alting alt for alvorligt.

Herudover mener jeg at din respons med hjemmeside og signatur, sætter
dig ned på samme niveau, hvis ikke under.

--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://homepage.mac.com/ravn

Fra : Peter Perlsø

Dato : 27-10-02 21:37

Thorbjoern Ravn Andersen <thunderbear@bigfoot.com> wrote:

> Herudover mener jeg at din respons med hjemmeside og signatur, sætter
> dig ned på samme niveau, hvis ikke under.

Oho.

Det er ikke forekommet dig, at jeg gjorde dig opmærksom på det i god
mening?

PS: Idiot.

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 27-10-02 23:16

se.min@reply-to.com (Peter Perlsø) writes:

> PS: Idiot.

Altid rart at få en ekspertvurdering.

Med dine sociale evner og generelle debatteknik vil jeg da gerne vide
hvorfor du ikke har frekventeret dk.snak.mudderkastning. Der vil du
finde rigeligt med ligesindede skribenter.

--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://homepage.mac.com/ravn

Fra : Flemming Rubini

Dato : 27-10-02 15:46

Peter Perlsø <se.min@reply-to.com> wrote:

> Jeg venter til jeg har fået en uforebeholden undskyldning for din
> ubehøvlede opførsel, i denne gruppe, såvel som dk.admin.netetikette.
Og du dokumenterer som sædvanlig heller ikke denne påstand.

Jeg har intet imod at du hader undertegnede, men derimod at du opretter
en hjemmeside for bevidst at svine mig til i et offentligt rum, og
propaganderer herfor.

Du vil gerne sende denne verdens klaphatte/borderlinere/skydegale til
min dør, men du skal tænke på at der er en regning der skal betales
altid, intet er gratis i denne verden. Og ih uh, hvor er jeg bange.

(...)Peter Perlsø, born 30th of December, 1979. Danish resident.

"Jeg syns selv jeg er en meget flink og tolerant fyr. De eneste jeg har
noget imod er (...) perkere, (...) Flemming Rubini'er (...)
De skulle ALLE SAMMEN indfanges, smides i koncentrationslejre(...)
Kilde: http://haxor.dk/about/about.html

EOD

vh Flemming Rubini

Fra : Peter Perlsø

Dato : 27-10-02 16:05

Flemming Rubini <flemming@REMOVE-FJERN-DETTErubini.dk> wrote:

> Og du dokumenterer som sædvanlig heller ikke denne påstand.

Hvad er der at dokumentere?

Du forstår tilsyneladende ikke USENET fundatsen, du fører du frem med
bål og brand, truer med politianmenldelse på et ekstrem spinkelt
grundlag.

Kort sagtm du har opført dig som et godt gammeldaws røvhul.

> Jeg har intet imod at du hader undertegnede, men derimod at du opretter
> en hjemmeside for bevidst at svine mig til i et offentligt rum, og
> propaganderer herfor.

Det er meget nemt at slippe for det - giv mig en offentlig undskyldning
for dit gylle, og du skal ikke høre mere herfra.

> Du vil gerne sende denne verdens klaphatte/borderlinere/skydegale til
> min dør, men du skal tænke på at der er en regning der skal betales
> altid, intet er gratis i denne verden. Og ih uh, hvor er jeg bange.

Er det så svært at indrømme at man har dummet sig, Flemming?

Fra : Peter Perlsø

Dato : 27-10-02 21:47

> [...]

> noget imod er (...) perkere, (...) Flemming Rubini'er (...)
> De skulle ALLE SAMMEN indfanges, smides i koncentrationslejre(...)

PS: Skal du absolut citere, så gør det ordenligt:

"Jeg syns selv jeg er en meget flink og tolerant fyr. De eneste jeg har
noget imod er socialdemokrater, perkere, kommunister, nazister, Flemming
Rubini'er, radikale, scientologer, jehovas vidner, politisk korrekte
røvslikkere og puddelhundejere. De skulle ALLE SAMMEN indfanges, smides
i koncentrationslejre, og derefter tvinges til at opholde sig i kamre,
hvor de blev gasset med en blanding af benzindampe og fordampet
kviksølv, mens de blev udsat for MEGET MEGET HØJ dødsmetal-musik i
timevis. Derefter skulle de alle sammen deporteres til Svalbard."

PPS: Kraftidiot.

Fra : Andreas N Rasmussen

Dato : 28-10-02 06:17

Peter Perlsø <se.min@reply-to.com> wrote:

> kviksølv, mens de blev udsat for MEGET MEGET HØJ dødsmetal-musik i
> timevis. Derefter skulle de alle sammen deporteres til Svalbard."

Hvad er der nu galt med dødsmetal? (eller Svalbard for den sags skyld)

anr

"I can't believe it! I'm still not among the hundred most popular
billionaires! I'm behind Adam Sandler, for god's sake!
-Montgomery Burns