Til Kandu.dk.
Fra : Troels Plougmann Ols~

Dato : 25-10-02 16:21

Flg. mail d.d. sendt til Kandu.dk.:

Hej dér på Kandu.dk

KanI ikke få noget styr på Jeres service, når den poster i nyhedsgrupper?
Herunder copy-pasted et par indlæg fra gruppen dk.fritid.knallert.

Desuden ville det være ønskeligt hvis Jeres service ville holde sine
anonymitets-befængte fingre fra diverse nyhedsgrupper. Der er alt for mange
totalt lamme indlæg lavet vha. Kandu siden man kan være næsten 100% anonym.

Hvis der ikke bliver gjort noget ved det, laver jeg en
underskriftsindsamling i de enkelte nyhedsgrupper, og så må vi i samlet trop
gøre noget for at der bliver rettet op på tingene.

Mange hilsener,
Troels Plougmann Olsen

----

"Nogle der ved hvorfor der kommer en fugle agtig lyd som pip pip når
motoeren kører den kommer fra motoeren eller stemplet på min vespa ciao?
erg) hver dag
efter 16.00, her vi en

http://www.kandu.dk/

----

Er her en fra Slagelse ellert omegn der vil fjerne plomben fra min vespa
ciao ? Selføgelig får du betaling for det skriv venligst hvis i kan
et bagepulver, jeg nu engang havde, og den blev

http://www.kandu.dk/

----

hvilken dyse skal man ca. kører med hvis man har 18mm bing kaburator
44mmm cylinder(8,4hk)+tun udstødning proma og en gearing der hedder
14/34 standard er 13/34
aften, når her er fred
og ro,

http://www.kandu.dk/

----

er der nogle der ved om man kan sætte en 18mm kaburator fra en puch maxi
k over på en kreidler 2g i så fald skal man så skifte studs+ giver den
noget for den står som standard under puch i thansen

en
ISDN-stikledning?
Spørgsmål om hvorfor frabedes! kun svar på om det kan lade sig gøre
ønskes.

http://www.kandu.dk/

----

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 25-10-02 17:37

On Fri, 25 Oct 2002 17:21:13 +0200, "Troels Plougmann Olsen"
<puttitat@adslhome.dk> wrote:

>Mange hilsener,
>Troels Plougmann Olsen

SNIP en et brev til Kandu.dk

Kanon! Jeg står bag dig 100%.

/Martin

Fra : Claus Ruglund Jakobs~

Dato : 25-10-02 18:42

"Martin L. Johansen" <not@shown.com> skrev i en meddelelse

> SNIP en et brev til Kandu.dk
>
> Kanon! Jeg står bag dig 100%.

Osse her, jeg har osse skrevet et brev til dem, der må være en grænse for
hvad vi skal
læse af vrøvl fra kandu.dk

--
Mvh Claus
(cb750 f2 '77)

Fra : Peter Landin

Dato : 31-10-02 21:53

Det er for klamt af kandu.dk skal have lov af bruge denne nyhedsgruppe, den
er for seriøse mennesker og ikke for mennesker der ikke stå frem som dem fra
kandu.dk

Så jeg er 200 % med på af kandu.dk ikke skal have lov af skrive her i denne
nyhedsgruppe.

Hilsen
Peter Landin
(- http://zimeth.dk/ -)

"Troels Plougmann Olsen" <puttitat@adslhome.dk> wrote in message
> [...]
>
> "Nogle der ved hvorfor der kommer en fugle agtig lyd som pip pip når
> motoeren kører den kommer fra motoeren eller stemplet på min vespa ciao?
dag