Submitte forms i andre frames
Fra : smb

Dato : 01-12-00 11:52

Hejsa

Jeg har lavet et script som ligger i en extern fil, og som er inkluderet på
alle sider, men det virker kun i IE og ikke i Netscape ???

//Funktion til at sætte parameteren 'Funktion' og sende formen den ligger
på til serveren
function setFunktionSubmit(FormNavn, FunktionTekst)
{
var fieldname = "Funktion"
// parent.midt.document.[FormNavn].Funktion.value= FunktionTekst;

parent.midt.document.forms[FormNavn].elements[fieldname].value=FunktionTekst
;
parent.midt.document.forms[FormNavn].submit();

}

den kaldes fra den nederste frame med :
onClick="setFunktionSubmit('Leverandoer','LeverandoerVis')"

Al hjælp modtages med tak

mvh
SMB

Fra : Jakob Andersen

Dato : 03-12-00 18:11

"smb" <smb@edbgruppen.dk> skrev
> onClick="setFunktionSubmit('Leverandoer','LeverandoerVis')"

OnClick virker kun i anchors i NN Altå i f.eks. <A>

--
Jakob Andersen
Standarderne for HTML og CSS findes på http://www.w3c.org

Fra : smb

Dato : 04-12-00 11:21

"Jakob Andersen" <jakob@andersen.as> wrote in message
> "smb" <smb@edbgruppen.dk> skrev
>
> OnClick virker kun i anchors i NN Altå i f.eks. <A>
>
> --
> Jakob Andersen
> Standarderne for HTML og CSS findes på http://www.w3c.org

http://developer.netscape.com/docs/manuals/communicator/jsguide/events.htm#1
005544

Siger dog noget andet, så hvorfor virker det ikke ??, og hvad kan jeg gøre i
stedet for ???

mvh
SMB