Dynamisk selectboks ?
Fra : Allan Schuster Bach

Dato : 25-10-02 11:14

Jeg har en dynamisk selectboks, som ikke helt fungere efter hensigten.

Jeg henter en række resultater ud fra en database efter nedenståen princip

1 valg1
2 valg2

og derfor skulle selectboksen gerne se sådan ud når den er opbygget.
<option value="1">valg1</option>
<option value="2">valg2</option>

Men af en eller anden grund bliver value og option det samme. Jeg har
nedenstående som virker, men gør ikke det jeg vil. Jeg har prøvet at
indsætte document.opret.test.options[i].value = 'en eller anden værdi', men
det eneste der sker er øv bøv, browseren siger at jeg der dum..

for (var i = 0; i < ptype.length ; i++)
{ document.opret.test.options[i] = new Option(ptype[i]);
if (ptype[i] == document.opret.Type1.value)
{ document.opret.test.options[i].selected = true; }
}
}

Allan Bach

Fra : Allan Schuster Bach

Dato : 25-10-02 11:38

Tjja, hvis man læser dokumentation rigtig på msdn, så få man også svaret som
er at man indsætte et "i" i new Option