"Kasper Vibe Grevsen" wrote
> > > Ellers vil jeg forsøge at lave et full factory reset og se om det
> hjælper.
> >
> > Hvordan?
> >
> Med eeprom tools eller phoenix fx
Ingen af programmerne kan finde telefonen, da den ikke kan tænde (eller
programmerne ikke understøtter dct4?)
> > Har BlueTel selv grej til update? Det var vist en meget god idé lige at
> > smutte ned til dem i morgen og høre om de kan gøre noget.
>
> Ja, men dog ikke alle afdelinger. Der findes også en kæde af værksteder,
der
> hedder EMTS. Find evt. en liste over værksteder i tidligere posts
> (groups.google.com).
Var nede i den lokale BlueTel i dag. Flinke folk som havde grejet til at
gøre det og kunne gøre det med det samme,
bare de så en kvittering med påtrykt EMEI-nr på.
Eneste problem var, at den pc de brugte til det var gået ned, så de først
kan klare det igen på mandag *suk*
Mit liv i en nødeskal. Ligesom når kassedamen i Kvickly skal skifte strimmel
i kasseapparatet lige når det bliver min tur
og lyset skifter til rødt lige når jeg kommer hen til krydset osv osv...
*brokke*
Nå, det ser i hvert fald ud til jeg får den lavet nu, så tak for tippet
Kasper
Mvh Ian