Udstødning til Aprilia area 51
Fra : Mich@el

Dato : 24-10-02 13:29

Hejsa.

Jeg står og skal have en ny udstødning til min Aprilia area 51.

Den originale udstødning koster en halv bondegård, så er der nogen her
der kendet til billige alternativer. ???

Og gerne til online handel...

Mvh.

Mich@el

Fra : Kim Larsen

Dato : 24-10-02 18:29

"Mich@el" <ms@sport.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Den originale udstødning koster en halv bondegård, så er der nogen her
> der kendet til billige alternativer. ???

Kig her http://www.aprilia-scooters.dk/group.asp?group=458 der skulle være
et par stykker at vælge i mellem, til forskellig pris.

Kim Larsen

Fra : Mich@el

Dato : 24-10-02 23:51

Hej Kim

Kim Larsen skriver:

> Kig her http://www.aprilia-scooters.dk/group.asp?group=458 der skulle være
> et par stykker at vælge i mellem, til forskellig pris.

Thanx, men det har jeg prøvet og de 2 billige udstødninger til 6 - 700 kr er
udsolgt, og kommer i bedste fald først på lager omkring januar 2003.

Jeg må desværre nok ty til Thansen i Middelfart, selv om de får dårlig kritik
i denne NG.
http://www.thansen.dk/product.asp?c=97288856&n=282585564&pn=324383154

eller
http://www.thansen.dk/product.asp?c=97288856&n=355932188&pn=355932189

Mvh.
Michael

Fra : Kim Larsen

Dato : 25-10-02 10:23

> [...]
> udsolgt, og kommer i bedste fald først på lager omkring januar 2003.
>
> Jeg må desværre nok ty til Thansen i Middelfart, selv om de får dårlig

Hej igen

Jeg kan godt forstå din bekymring om T.Hansen, men hvad siger din
forhandler, min foreslog mig en Malossi udstødning og den virker fint. Nu er
det godt nok ikke samme model jeg har som du har, min er en Aprilia Rally,
men det skulle undre mig hvis ikke at der kan sidde en sådan udstødning på
din også. Jeg gav for mere end et år siden 1500.- for Malossi udstødningen,
og den virker stadig fint. Det skal siges at det er en tun-udstødning, så
den giver lidt ekstra på toppen.

Kim Larsen

Fra : Nakita

Dato : 24-10-02 20:57

"Mich@el" skrev d. 24-10-02 13:29 dette indlæg :
> [...]
>
> Den originale udstødning koster en halv bondegård, så er der nogen her
> der kendet til billige alternativer. ???

Prøv www.thansen.dk De har alt til knallerter o.a. - både online handel
og flere butikker rundt om i landet.

http://www.kandu.dk/

Fra : Sven-bent

Dato : 25-10-02 06:32

"Mich@el" <ms@sport.dk> wrote in message news:3DB7E796.BEC2FF34@sport.dk...
> [...]
>
> Den originale udstødning koster en halv bondegård, så er der nogen her
> der kendet til billige alternativer. ???

Der er også nogen hos www.Dansk-scootertun.dk eks.
http://www.dansk-scootertun.dk/shop/productinfo.asp?id=185

Også Orgin som kim skrev om.

begge to gode udstødninger.

SB.

Fra : Anders Sune Jensen

Dato : 24-10-02 22:06

Send lige et ping hvis du hører noget

MVH Anders der mener det er en hel bondegård for en original. Tror sidst jeg
forhørte mig den var på små 5000 !!!!!

Mich@el <ms@sport.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3DB7E796.BEC2FF34@sport.dk...