Pacman på nettet
Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 24-10-02 13:01

Hejsa!

Hvad kan anbefales af "rigtige" Pacman-spil på nettet, altså hvor der
er mulighed for at spille direkte via hjemmesiden.

Det skal helst være en kopi af det originale Pacman-spil.

--
Venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 24-10-02 15:31

Lasse Hedegaard skrev:

>Hvad kan anbefales af "rigtige" Pacman-spil på nettet, altså hvor der
>er mulighed for at spille direkte via hjemmesiden.
>
>Det skal helst være en kopi af det originale Pacman-spil.

I første omgang blev det til http://web.utanet.at/nkehrer/JPacman.html
- men det kan da vidst blive bedre...

Anyone?

--
Venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Sune Salminen

Dato : 25-10-02 03:21

Lasse Hedegaard wrote:

> I første omgang blev det til http://web.utanet.at/nkehrer/JPacman.html
> - men det kan da vidst blive bedre...

Det er præcis den originale version af Pac Man. Det er ovenikøbet den
originale kode der kører i en Java-baseret emulator. Hvad vil du ha'?
4-punkts Antialiasing og EAX lyd eller hvad..?

-Sune

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 26-10-02 14:33

Sune Salminen skrev:

>Det er præcis den originale version af Pac Man. Det er ovenikøbet den
>originale kode der kører i en Java-baseret emulator. Hvad vil du ha'?
>4-punkts Antialiasing og EAX lyd eller hvad..?

Nøh, men hastigheden er absolut ikke på toppen her. Jeg kan selv sætte
den op og ned (frame skipping rate), men enten går den for hurtigt
eller for langsomt.

--
Venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Mikkel Gram-Hansen

Dato : 24-10-02 18:38

Yep, det er lige her i RSC forummet sammen med en stak andre små online spil
;)
http://forum.racesimcentral.com/gamelist.php?s=

Mikkel

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 24-10-02 23:44

Mikkel Gram-Hansen skrev:

>Yep, det er lige her i RSC forummet sammen med en stak andre små online spil
>;)
>http://forum.racesimcentral.com/gamelist.php?s=

Træls, at man skal registrere sig, for at se siden.

Det Pacman-spil der ligger, er nu heller ikke det originale, hvilket
er det jeg søger.

--
Venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Mikkel Gram-Hansen

Dato : 25-10-02 15:53

> Træls, at man skal registrere sig, for at se siden.
> Det Pacman-spil der ligger, er nu heller ikke det originale, hvilket
> [...]

*doh* tænkte ikke over det med registrering da jeg jo er registreret... "det
tager kun 10 sekunder at handl.. øhh registrere dig på RSC, men vi vil jo så
gerne have du bliver lidt længere" ;)

Mikkel

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 26-10-02 14:34

Mikkel Gram-Hansen skrev:

>*doh* tænkte ikke over det med registrering da jeg jo er registreret... "det
>tager kun 10 sekunder at handl.. øhh registrere dig på RSC, men vi vil jo så
>gerne have du bliver lidt længere" ;)

Til folk som ikke vil registrere sig, men alligevel vil være med, så
findes spillene her:

http://www.miniclip.com/

--
Venligst,