Erfaringer me online-køb af køkkengrej?
Fra : Neta & Peter

Dato : 27-02-01 08:44

Er der nogen her på listen der har erfaringer med onlinekøb af køkkengrej?

Jeg tænker på sites som www.potogpande.dk og www.1st-gourmet.dk .

Især førstnævnte har nogle tilbud, der ser gode ud. På den anden side vil
man jo gerne veje en kniv eller en pande i hånden inden man køber den.

Findes der andre, evt udenlandske sites, som kan anbefales?

Venlig hilsen

Peter

Fra : René Hjorth

Dato : 28-02-01 21:42

Tue, 27 Feb 2001 07:43:50 GMT skrev "Neta & Peter" <pwesth@hum.ku.dk>

Hej Neta & Peter,

>Er der nogen her på listen der har erfaringer med onlinekøb af køkkengrej?

Desværre nej,

>Jeg tænker på sites som www.potogpande.dk og www.1st-gourmet.dk .

PotOgPande synes jeg er lidt ligegyldigt, men 1st-gourmet kendt jeg
ikke før, og er ved at blive ganske vild med

>Findes der andre, evt udenlandske sites, som kan anbefales?

Mit yndlingssted i udlandet (UK) er helt klart Scott & Sargeant
www.scottsargeant.com

Mvh,
René
www.rene.hjorth.com