apropos rygter?
Fra : hans jørgen hvid

Dato : 23-10-02 22:24

Jeg mener at huske at der var rygter om at der skulle komme en iMac med
19# skærm snart. Jeg står og skal købe nyt grej, derfor min interesse,
hvis nogen har en bedre hukommelse end undertegnede.
vh
Hans Jørgen Hvid

Fra : Henrik Münster

Dato : 24-10-02 07:27

hans jørgen hvid <hj.hvid@teliamail.dk> wrote:

> Jeg mener at huske at der var rygter om at der skulle komme en iMac med
> 19# skærm snart. Jeg står og skal købe nyt grej, derfor min interesse,
> hvis nogen har en bedre hukommelse end undertegnede.

Efter hvad jeg har læst mig til, siger rygterne fra industrikilder i
Taiwan, at der ikke længere fremstilles 15" iMac. Samtidig har Apple
vist bestilt 19" skærme hos en fabrikant. De er vist endda i produktion.
Så man gætter på, at fremover bliver 17" iMac standardmodellen, mens 19"
modellen bliver topmodel.
Alt det her er rygter med en hvis basis i fakta. Hvornår de nye
modeller kommer til salg, er svært at vide. Det kommer an på, hvor mange
af de gamle, der er på lager. Vi kan jo håbe på, at Apple gerne vil have
de nye modeller ud inden det vigtige julesalg.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : hans jørgen hvid

Dato : 24-10-02 09:36

> [...]
> af de gamle, der er på lager. Vi kan jo håbe på, at Apple gerne vil have
> de nye modeller ud inden det vigtige julesalg.

Tak for svaret. Jeg har lige fået udbetalt penge fra forsikringen for
min PowerBook, som blev stjålet så jeg køber nok en 17#. Det er
naturligvis ærgerligt hvis de ny kommer i næste uge mais cést la vie.
vh
Hans Jørgen Hvid

Fra : David Blangstrup

Dato : 24-10-02 12:45

On Thu, 24 Oct 2002 10:35:32 +0200, hans_jørgen_hvid wrote
(in message <1fkjzbu.70ztko7j8froN%hj.hvid@teliamail.dk>):

<zniiip>
> [...]
> min PowerBook, som blev stjålet så jeg køber nok en 17#. Det er
> naturligvis ærgerligt hvis de ny kommer i næste uge mais cést la vie.

17 er et virkeligt pænt format til en iMac. 19 ville nok alligevel være for
meget Og man har jo view som på en almindelig 19. Tillykke! <misund!>

--
David Blangstrup http://david.blangstrup.dk
Allerød, Danmark http://home.blangstrup.dk

Fra : Neglesaks

Dato : 26-10-02 12:47

> [...]

> 19# skærm snart. Jeg står og skal købe nyt grej, derfor min interesse,
> hvis nogen har en bedre hukommelse end undertegnede.

Seneste nyt fra urskoven siger at der kommer en 19" TFT skærm fra APple
(dog IKKE 19" iMac), således at TFT-lineup'et bliver 17-19-23

--
http://neglesaks.dk
Hvordan redder man en politisk korrekt person fra at drukne?