Respekt til e-billet
Fra : Nikolaj Borg

Dato : 23-10-02 11:36

Nu har jeg efterhånden brugt e-billet nogle gange til live-koncerter, og
synes, at det er et ret fedt system til bookning af billetter. Senest (til
Raveonettes) kom jeg til at bestille en forkert billet først. Efter lidt
snak frem og tilbage refunderede de billetten. Lækkert. Deres systemer
mangler måske stadig lidt indkøring, men i det store hele er jeg glad for
systemet.

Jaja, undskyld reklamen, men det skulle bare ud

/Nikolaj

Fra : Kasper Damkjær

Dato : 23-10-02 13:55

Nikolaj Borg skrev: (messageID:

> [...]
> først. Efter lidt snak frem og tilbage refunderede de billetten.
> Lækkert. Deres systemer mangler måske stadig lidt indkøring, men i det

Enig, det er et godt koncept. Desværre er der (endnu) kun 2 steder i
Århus, der er tilknyttet systemet - heldigvis er det de to steder, der
har de bedste koncerter :)

--
Kasper Damkjær
http://www.damkjaer.net/

Fra : Henrik S. Pedersen

Dato : 23-10-02 14:30

"Nikolaj Borg" <nikol@jSbPoArMg.dk> wrote in message news:YVut9.167928$Qk5.5883451@news010.worldonline.dk...
> Nu har jeg efterhånden brugt e-billet nogle gange til live-koncerter, og
> synes, at det er et ret fedt system til bookning af billetter.

Ja, især det at de kan sende billetten. Dette tilbyder Billetnet også, men
den bliver sendt anbefalet, så man alligevel skal på posthuset for at
hente den (arrangementer med nummererede pladser er vist undtaget).

Mvh. Henrik

Fra : Anders Riis

Dato : 23-10-02 14:49

"Henrik S. Pedersen" wrote:

> Ja, især det at de kan sende billetten. Dette tilbyder Billetnet også, men
> den bliver sendt anbefalet, så man alligevel skal på posthuset for at
> hente den (arrangementer med nummererede pladser er vist undtaget).

Sender de billetten?
Jeg troede at man skulle vise sit e-billet-kort i døren, som så aflæses
elektronisk?

Mvh
Anders

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 23-10-02 15:22

Anders Riis wrote:
> Sender de billetten?

Nope.

> Jeg troede at man skulle vise sit e-billet-kort i døren, som så
> aflæses elektronisk?

Jep.

/Nikolaj

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 23-10-02 19:54

On Wed, 23 Oct 2002 15:49:16 +0200, Anders Riis <ariis@imf.au.dk>
wrote:

>Sender de billetten?
>Jeg troede at man skulle vise sit e-billet-kort i døren, som så aflæses
>elektronisk?

Nemlig, jeg tror de tænker på billetmaskinen?

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Henrik S. Pedersen

Dato : 24-10-02 07:41

"Anders Riis" wrote:
> Sender de billetten?
> Jeg troede at man skulle vise sit e-billet-kort i døren, som så aflæses
> elektronisk?

Vi taler åbenbart ikke om det samme. Jeg havde www.e-billetter.dk i
tankerne, da jeg skrev indlægget.

Mvh. Henrik