Webcam optager
Fra : Henrik Hansen

Dato : 23-10-02 08:08

Hej NG

Findes der ikke et program til at lave små videoklip med webcam over usb.??

Imovie kan jo kun benyttes til video tilslutning over firewire.

Mvh
H.H

Fra : Michael Horn

Dato : 23-10-02 18:18

Henrik Hansen <salg@jubiimail.dk> wrote:

> [...]
>
> Findes der ikke et program til at lave små videoklip med webcam over usb.??
>
> Imovie kan jo kun benyttes til video tilslutning over firewire.

Jo her er: http://www.icammaster.com/ og
http://webcam-osx.sourceforge.net/

Michael Horn
Ichat: michaelhorn@mac.com
Web: homepage.mac.com/michaelhorn

Fra : T.A

Dato : 24-10-02 08:13

Hej Michael

Tak for dit svar, men jeg tror du har misforstået min forespørgsel. Det jeg
søger er et program der kan optage/lave videoklip med mit EGET webcam over
usb.
Altså lave nogle små videoklip, ligesom man kan gøre i Windows XP´s Movie
Maker. Det jeg søger er så bare et program til Mac.

Kan du svare på dette, eller er der andre..??

Mvh
HH

Fra : Michael Tysk-Anderse~

Dato : 24-10-02 10:25

T.A <salg@jubiimail.dk> wrote:

> [...]
> Maker. Det jeg søger er så bare et program til Mac.
>
> Kan du svare på dette, eller er der andre..??

Måske jeg kan?

Kig på BTV fra <http://www.bensoftware.com>.
--
Michael Tysk-Andersen