Tele Danmark i opløsning ???
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 22-10-02 20:17

STJÆLER TELEDANMARK FOLKS BREVE ???

Jeg synes TeleDanmark er tjenlig til en politianmeldelse for tyveri af folk
elektroniske breve. Man sender breve som ikke bliver vist. Andre gange
bliver svar slettet inden man når at læse dem.

TELEDANMARK I TOTAL KAOS

Har i også peroblemer med at TeleDanmark laver ren kaos i nyhedsgruppen hos
jer. I øjeblikket er alt total kaos. Man kan efterhånden ikke finde hovede
eller hale på indlæg og svar. Sommetider får man dog svar på noget som man
slet ikke kan se, at man har sendt. Hvad er det da for noget, det her?

Nu ser det gud hjælpe mig ud til at det her sklet ikke kan sendes. tsk. tsk.
tsk.

Hilsen Åge

Fra : Kong Kent

Dato : 22-10-02 20:29

<snip> En masse ligegyldigt bavl.

Svar:

Læs manualen til din news-agent!

--
Kent.
http://formel1.jubii.dk - F1 på dansk!

Fra : John K

Dato : 22-10-02 20:38

> Nu ser det gud hjælpe mig ud til at det her sklet ikke kan sendes. tsk.
tsk.
> tsk.

Man kunne jo håbe at begge dele er tilfældet

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 22-10-02 22:06

Hvad fanden har det med musik kultur at gøre ?

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

Ligegyldigt vås fjernet

Fra : MetalMickey

Dato : 23-10-02 06:42

> Hvad fanden har det med musik kultur at gøre ?>

Jamen hvad har alle hans andre indlæg med musik at gøre? lol

-Thomas

--
"It has been my duty to practise six hours a day. Fuck my guitar. Too easy."
- Richey James

www.staybeautiful.dk

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 22-10-02 22:33

Åge Halldorsson wrote:
> STJÆLER TELEDANMARK FOLKS BREVE ???

[snip]

Hej Åge

Den slags hører ikke hjemme i denne gruppe. Prøv news:dk.admin.netmisbrug
eller news:dk.edb.internet.udbydere. Desuden bør du nok sætte dig lidt mere
ind i forholdene, før du anklager folk for tyveri.

/Nikolaj

Fra : Troels

Dato : 22-10-02 22:36

> [...]
> elektroniske breve. Man sender breve som ikke bliver vist. Andre gange
> bliver svar slettet inden man når at læse dem.

Jep, jeg har hørt de sælger dine indlæg til Stand-up komikere der opfører
dem som små sketches rundt omkring i landet.

/Troels

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 23-10-02 05:09

Troels <tllund@[nof******spam]hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:ap4gbg$q95$1@sunsite.dk...

> Jep, jeg har hørt de sælger dine indlæg til Stand-up komikere der opfører
> dem som små sketches rundt omkring i landet.

> /Troels

_____________________

Ups. Det havde da vist godt nok ikke noget med musik at gøre. Men er er
+%´+&%¤#?¤#§¤%&# TeleDanmarks skyld. Man fristes til at kalde dem en flok
halvhjernede stand-up-fjols-agtige hjernedøde tåber. Det er deres skyld, at
det intet har med musik at gøre. Det kan det jo ikke have, hvis de fjerner
ens breve, næsten før de bliver sendt. Hvis ikke det kan kaldes at stjæle
folks breve, så ved jeg ikke hvad det kaldes. Jeg troede det var stafbart.
Post Danmark stjæler da ikke folks brevpost en gang i mellem.

Hilsen Åge

Fra : Klitgaard

Dato : 23-10-02 06:44

<snip pladder>

Hvaaa, fik du ikke nok opmærksomhed som barn? Hvad med sende sine klager til
TDC og ikke belemre resten af os med dem...

--
....Klitgaard
"Every night is a battle with alcohol. Some nights I win, some nights I

Fra : Peter Tønnesen

Dato : 23-10-02 08:11

> Ups. Det havde da vist godt nok ikke noget med musik at gøre. Men er er
> +%´+&%¤#?¤#§¤%&# TeleDanmarks skyld. Man fristes til at kalde dem en flok
> halvhjernede stand-up-fjols-agtige hjernedøde tåber.

Hmmmm, kig dig i spejlet din mega kegle. Du er da den største af ALLE tåber
jeg har stødt på på usenet. Forkert citerering, forkert gruppe, forkert
hjerne! Hvad mere kan der gå galt.

> Det er deres skyld, at det intet har med musik at gøre. Det kan det jo
ikke have, hvis de fjerner
> ens breve, næsten før de bliver sendt.

Jeg forstår MEGET lidt af din latterlige indlæg, men påstår du at det er
TeleDanmarks skyld at dit rådne indlæg ikke har noget med musik at gøre?

> Hvis ikke det kan kaldes at stjæle
> folks breve, så ved jeg ikke hvad det kaldes. Jeg troede det var stafbart.
> Post Danmark stjæler da ikke folks brevpost en gang i mellem.

Du tror da ikke seriøst selv på det uvidende ævl du lukker ud her?

Jeg fristes til at kalde dig en havhjernet stand-up-fjols-agtige hjernedød
tåbe

Folk vil da skide på at du ikke kan finde ud af din newsreader, og SÅ
avanceret er Outlook Express vist heller ikke. At en amatør som dig har
disse problemer, det er da vist ikke vores problem, men de historier og
latterlige beskyldninger, det er sku for langt ude...

Kom lige med over i news:dk.snak.mudderkastning

Peter

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 23-10-02 14:30

Peter Tønnesen <peto@privat.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3db64b92$0$3366$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> Hmmmm, kig dig i spejlet din mega kegle.
_______

Ok ok, mit temperament løb vist lidt af med mig. Men at man kan stjæle fra
dig uden at du opdager det og bliver sur, siger lidt om det
stand-up-fjols-agtige niveau du bevæger dig på. Basta!. - Slut på tråden.

Fra : Kong Kent

Dato : 23-10-02 15:56

> [...]
> dig uden at du opdager det og bliver sur, siger lidt om det
> stand-up-fjols-agtige niveau du bevæger dig på. Basta!. - Slut på tråden.

Hvad er det for en overlegen elitær måde at opføre sig på? Du kan da ikke
bestemme hvem der skal afslutte tråden. Det er op til de medvirkende
debattører at vurdere om der kan tærskes mere langhalm et emne, og ikke bare
om du synes der er trist at blive hængt ud som værende det ene og det andet.

Ikke nok med at du bruger et særdeles grimt sprog, men du har også den
frækhed at hæve dig over hele gruppen og erklære dig for bedrevidende, og
bestemmende over hvornår en tråd skal afsluttes eller ej.

Lad os for alt i verden aldrig håbe du skulle komme i en diskussion med mig,
for så ville du mange gange blive nødt til i afmagt at skrige "tråden er
slut", for jeg er ikke nær så nem at lukke munden på som andre måske er. Ej
heller mangler jeg indblik i det danske sprog, og kan derfor til hver en tid
sætte dig på plads uden at skulle begive mig ned på det latrinære niveau
tråden med din indblanding har udviklet sig til.

Fra : Peter Tønnesen

Dato : 23-10-02 19:57

> [...]
> dig uden at du opdager det og bliver sur, siger lidt om det
> stand-up-fjols-agtige niveau du bevæger dig på. Basta!. - Slut på tråden.

At du prøver at slutte tråden sætter streg under AMATØR i dit mellemnavn.

Please, vil du ikke nok være sød at komme med over i

FUT:dk.snak.mudderkastning

Peter

Fra : Peter T.

Dato : 23-10-02 20:14

Peter Tønnesen wrote:

> FUT:dk.snak.mudderkastning

Husk lige at sætte FUTen, inden du annoncerer den.

fut mudderet

--
Mvh. Peter T.
Korrekt citering -> <http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>

"I love the smell of new hardware in the morning"

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 23-10-02 10:31

> [...]
> folks breve, så ved jeg ikke hvad det kaldes. Jeg troede det var stafbart.
> Post Danmark stjæler da ikke folks brevpost en gang i mellem.

Åge, er du da ansat hos TeleDanmark? - for du passer da fint til den
beskrivelse du giver!

Åge din musik smag afviger 100 % fra min - det kan jeg leve med, men tag
lige noget beroligende før du flipper ud næste gang.

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

Fra : Gert Philipsen

Dato : 24-10-02 19:29

> Ups. Det havde da vist godt nok ikke noget med musik at gøre. Men er er
> +%´+&%¤#?¤#§¤%&# TeleDanmarks skyld.

JA, TeleDanmark er godt nok grusomt umusikalske.

Gert Philipsen, http://members.fortunecity.com/philipseng
Brug ikke din tid nu, til at fortryde hvad du brugte din tid i går til.

Fra : Peter T.

Dato : 23-10-02 11:16

Åge Halldorsson wrote:

> STJÆLER TELEDANMARK FOLKS BREVE ???
[snip]
> TELEDANMARK I TOTAL KAOS
[og snip]

ROFL!

Åge. Jeg vil klart anbefale dig at kigge i TDCs interne nyhedsgruppe, som
hedder <news:tele.internet.news-service>! Der kan du bla. læse om ustabile
newsservere hos TDC...

Fra : Thomas Lund Hansen

Dato : 23-10-02 19:04

Jeg kan ofte heller ikke finde hovede og hale i dine indlæg, så det er
der ikke noget nyt i.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 24-10-02 18:46

Thomas Lund Hansen <thomas@BACKSPACETHISbendejo.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:g2pdrusfdhn58mr5kq0erl1k1h10fa38pf@4ax.com...

> Jeg kan ofte heller ikke finde hovede og hale i dine indlæg, så det er
> der ikke noget nyt i.

_________

HURRRAAHHHHHHH. Jeg har skiftet til "Sunsite". Det virker. Juble juble. Mit
totale ureglementerede flip-anfald var helt unødvendigt.

Hilsen Åge

(Jeg kan dog stadig ikke finde hverken hovede eller hale på Thomas`s indlæg
om at han ikke kan finde hovede eller hale på mit indlæg om at jeg ikke kan
(eller kunne) finde hovede eller hale på "TeleMakværks" news-roderi. Så
dett.... Jov-jov)

Hilsen Åge

Fra : Lars Raaby

Dato : 24-10-02 19:36

Åge Halldorsson skrev i et tidliger indlæg:

> HURRRAAHHHHHHH. Jeg har skiftet til "Sunsite". Det virker. Juble
> juble. Mit totale ureglementerede flip-anfald var helt unødvendigt.

Det havde ikke været nødvendig at skifte.
TDC har fået en ny server som er *meget* hurtig.

Lars Raaby

Don´t feed the TROLL

Fra : Lars Raaby

Dato : 23-10-02 20:41

Åge Halldorsson skrev i et tidliger indlæg:

Forkert gruppe......
FUT: tele.internet.news-service som er den rigtige gruppe.

Lars Raaby

Don´t feed the TROLL