Apple er (for) smarte... :-(
Fra : Jesper Møller-Fink

Dato : 22-10-02 16:40

Hej,

jeg havde helt glemt at min søster også besad en iTools konto som nu
desværre er blevet lukket ned. Da jeg mener det er helt hen i vejret at
betale $100 for en e-mail konto (hun bruger ikke iDisk og hun kører OS
9.1 og får derfor heller ikke glæde af de andre programmer) vil jeg købe
en ektra e-mail konto for $10 pr. år. Men det kan jeg ikke fordi hendes
kontonavn er reserveret. Apple "WAN'T HER BACK", som de selv skriver...

Hvad gør jeg så? Jeg kan ikke umiddelbart finde nogle steder hvor jeg
kan præsentere dem for problemet?!

--
vh Jesper

remove BALLMER to reply

Fra : Michael Horn

Dato : 22-10-02 16:50

Jesper Møller-Fink <jmfinkBALLMER@mac.com> wrote:

> [...]
> kontonavn er reserveret. Apple "WAN'T HER BACK", som de selv skriver...
>
> Hvad gør jeg så? Jeg kan ikke umiddelbart finde nogle steder hvor jeg

Har du evt prøvet hos Applecare 70102007 - de plejer at være flinke at
tale med!!

Michael Horn
Ichat: michaelhorn@mac.com
Web: homepage.mac.com/michaelhorn

Fra : Hanne Hertzog

Dato : 22-10-02 17:30

michaelhorn@mac.com writes:

>Har du evt prøvet hos Applecare 70102007 - de plejer at være flinke at
> [...]

Det har jeg prøvet og de kan ikke gøre andet end man selv kan. Nemlig søge
og få at vide at navnet er optaget. De kunne måske have fundet ud af det,
men så skulle jeg betale 398.- kr og så var der jo ingenting sparet.

Jeg prøvede også Apple DK, som henviste mig til at prøve den demo iTools
jeg lige havde reg. og så komme ind på siden. Der kunne jeg så skrive til
nogen. Men det gik ikke. Det eneste jeg fandt var en feed back side, hvor
man kunne udfylde og også skrive noget tekst. Men man kunne ikke sende
siden, for der var ingen "send knap". Iøvrigt stod der at de ikke svarede
på de mails. Nå, men jeg tænkte, at skrev jeg, kunne det være at de ville
være så venlige, at forwarde mailen hen et sted, hvor de kunne svare. Det
er simpelthen umuligt at komme i kontakt med nogen Ærgerligt for det er
nok mig selv der optager mit eget navn og nu har jeg kun muligheden til
fuld pris.
Hilsen Hanne

PS:Kan man i det hele taget skrive til Apple??

Fra : Michael Holm

Dato : 22-10-02 18:19

> [...]

> kontonavn er reserveret. Apple "WAN'T HER BACK", som de selv skriver...
>
> Hvad gør jeg så? Jeg kan ikke umiddelbart finde nogle steder hvor jeg

det kan du da godt, du skal blot vælge muligheden "convert" (tror jeg
nok det hedder) efter du har indtastet dit visa nr. - kræver at du har
hendes password.
--
Michael
http://ki-aikido.homepage.dk

Fra : Andreas N Rasmussen

Dato : 22-10-02 18:39

> [...]

> kontonavn er reserveret. Apple "WAN'T HER BACK", som de selv skriver...
>
> Hvad gør jeg så? Jeg kan ikke umiddelbart finde nogle steder hvor jeg

Ikke at det måske hjælper meget, men man kan convertere kontoen til en
email-only-account hvis du kender en der betaler for den fulde pakke.
Der kan nemlig høre op til 10 email-only-accounts til en sådan. Det
koster så de der $10 - det er sådan jeg beholder min anr ( at ) mac.com

anr

"Donuts - is there anything they can't do?"
-Homer Simpson

Fra : Jesper Møller-Fink

Dato : 22-10-02 19:40

Andreas N Rasmussen <anrNOTPART@OFMAILmac.com> wrote:

> [...]
> Der kan nemlig høre op til 10 email-only-accounts til en sådan. Det
> koster så de der $10 - det er sådan jeg beholder min anr ( at ) mac.com

Jo da - det hjælper vældigt
Jeg har købt .Mac og har nu oprettet en e-mail only account til min
søster. Jeg var bare lidt nervøs for at klikke "buy now" uden at jeg var
sikker på hvad jeg gjorde. Men nu er alt tilsyneladende i orden!

Tak for svar til alle!

--
vh Jesper

remove BALLMER to reply