parkering
Fra : Tonny Sejr Kromann

Dato : 26-02-01 21:54

Hej

Min nabo og hans gæster parkerer næsten altid langs min grund, og ikke langs
deres egen. Det irriterer mig lidt. Er jeg et pernittengryn og er det
rimeligt, eller skal jeg brokke mig?
Der er intet fortov, kun nogle små buske, som de holder op ad og når jeg så
kigger ud, så glor jeg på deres biler.

--
Tonny

Fra : Torbenth

Dato : 26-02-01 23:40

Tonny Sejr Kromann skrev i meddelelsen <97efpg$1lkm$1@news.cybercity.dk>...
>Hej
>
>Min nabo og hans gæster parkerer næsten altid langs min grund, og ikke
langs
>deres egen. Det irriterer mig lidt. Er jeg et pernittengryn og er det

Hej.

Kan du ikke få nogle af dine venner med bil til at besøge dig på samme tid.
Derefter spørger du din nabo om i ikke skal bytte, så dine venner kan holde
ud for dit hus og omvendt. Det synes jeg ville være en smart høflig finte.
Du kunne så i samme forbindelse fortælle ham at der før har været nogle som
ville besøge dig, men ikke ville forstyrre, da de troede du havde gæster.
Det forstår din nabo sikkert. Og sikkert også finten.
Mvh.
Torben

Fra : Finn

Dato : 27-02-01 12:33

"Torbenth" <torbenth@it.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> ville besøge dig, men ikke ville forstyrre, da de troede du havde gæster.
> Det forstår din nabo sikkert. Og sikkert også finten.
Hvis det så ikke fiser ind, får du en vognmand til at sætte en hænger foran
hans grund så kan
det være han fatter et hint.

Finn

Fra : Tonny Sejr Kromann

Dato : 28-02-01 07:01

> Hvis det så ikke fiser ind, får du en vognmand til at sætte en hænger
foran
> hans grund så kan
> det være han fatter et hint.

ok, det vil altså sige at det også vile irritere andre. Det er ikke mig der
er for ømfindtlig.
Jeg kan jo også bare sige det til ham.
Tak for rådene.

--
Tonny

Fra : Jakob Johannessen

Dato : 28-02-01 21:26

>Min nabo og hans gæster parkerer næsten altid langs min grund

er der plads ud for naboens egen grund til at de kan holde der??

Jakob Johannessen
*************************
ICQ: 9189103
whisky@post4.tele.dk
http://home4.inet.tele.dk/whisky/frame.htm

Fra : Tonny Sejr Kromann

Dato : 01-03-01 00:25

> er der plads ud for naboens egen grund til at de kan holde der??

Ja og de har også en lang indkørsel.
Men hvis der holder nogen overfor også, så rammer bussen nok mindst en af
bilerne.

--
Tonny

Fra : René Jørgensen

Dato : 02-03-01 19:59

"Tonny Sejr Kromann" <tonny@io.dk> skrev i en meddelelse

> Ja og de har også en lang indkørsel.
> Men hvis der holder nogen overfor også, så rammer bussen nok mindst en af
> bilerne.

Så er det nok derfor der parkeres foran din grund, som ikke kan se at det er
et stort problem.

Hilsen

René