Spejling af disk
Fra : Eliasen

Dato : 21-10-02 13:38

Er ved at lave et mini-raid system med to 160 Gb FW-diske, hvor den ene kun
skal være et spejl af den anden. Jeg vil gerne have at filerne opdateres
konstant, så der til enhver tid ligger det samme på begge diske. Diskene
bliver sat til en iMac, der kommer til at køre OS X server, men hvordan
dælen får jeg fortalt den at den skal smide filerne på begge diske og ikke
bare den ene?

--
Eliasen

Fra : Peter Kiil

Dato : 21-10-02 13:56

in article 3db3f542$0$777$ba624c82@nntp03.dk.telia.net, Eliasen at
FJERNDETTEeliasen@mail1.stofanet.dk wrote on 10/21/02 2:38 PM:

> [...]
> dælen får jeg fortalt den at den skal smide filerne på begge diske og ikke

Formatterer dem med Apples Diskværktøj i OS X Server? Den indeholder
software til spejling af diske.

--
/peter

Vikings? There ain't no vikings here. Just us honest farmers. The
town was burning, the villagers were dead. They didn't need those
sheep anyway. That's our story and we're sticking to it.

Fra : Eliasen

Dato : 21-10-02 14:10

"Peter Kiil" <spam@kiil.net> wrote in message
> in article 3db3f542$0$777$ba624c82@nntp03.dk.telia.net,

> Formatterer dem med Apples Diskværktøj i OS X Server? Den indeholder
> software til spejling af diske.

Se, det var en interessant oplysning. Jeg har nemlig ledt efter
dokumentation der oplyste noget om det, men har ikke kunnet finde det. Blind
høne..., så jeg leder videre.

Takker

--
Eliasen